וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם: "אני עובר בדיקות מקיפות ומחכה לאישור לחזור למגרשים"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 13:39

מגן מכבי חיפה, שנפגע בראשו מול ריינה ומאז לא משחק, שיתף ברשת: "עליתי לנגיחה והתעוררתי רק באמבולנס, תודה על הדאגה". מנחם עבר שלושה מקרים של זעזוע מוח בפחות משנתיים ולכן החשש לגביו

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

סאן מנחם מגן מכבי חיפה לא משחק בשלושת המשחקים האחרונים. מנחם נפצע כזכור בצורה לא פשוטה במשחק נגד בני ריינה. הוא ספג מכה בראשו עם הנחיתה על הקרקע, איבד את הכרה והובהל לבית החולים רמב"ם.

במסע"ת העיתונאים לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד בשבת, בכר סיפר שמנחם מתמודד גם עם בעיות אישיות, מה שגרם לאוהדים להציף את השחקן בהודעות וטלפונים. מנחם התייחס לחרושת השמועות סביבו וכתב פוסט באינסטגרם שבו הוא שיתף: "אני מקבל המון הודעות וטלפונים מתוך דאגה לשלומי. לא באמת דיברתי עד היום מרגע הפציעה ופשוט נעלמתי לכם לשבועיים. אז אני חוזר אחורה לרגע הנפילה, משחק נגד ריינה שבו עליתי לכדור בראש כדי לתת גול ומאז אני לא זכרתי שום דבר רק כשהתעוררתי באמבולנס וסיפרו לי על הדאגה והלחץ שעברו על כולכם".

הפוסט של סאן מנחם

"מאותו יום אני עובר סדרת בדיקות מקיפות. חלקן טובות וחלקן פחות וממשיך לעבוד עוד בשבועות הקרובים במטרה ושאיפה לקבל אישור לשוב למגרשים. תודה על כל האהבה והתמיכה".

יש לציין שהחשש הכבד הוא בגלל ההיסטוריה הרפואית של השחקן, שעבר שלושה מקרים של זעזוע מוח בפחות משנתיים. ההיעדרות של מנחם יוצרת בעיה למכבי חיפה, שסובלת גם מהפציעה של פייר קורנו ונותרה בלי מגן שמאלי טבעי בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully