וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי צפוי לחזור, בטובינסיקה: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה"

16.3.2023 / 13:30

שחקן מכבי חיפה שנעדר בשני התאמן, הבלם חולם על אליפות ראשונה בקריירה. בכר לקראת פתיחת הפלייאוף העליון מול אשדוד (שבת, 20:30): "הם כאן בזכות, כל קבוצה בין השש יכולה לנצח כל אחת"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

אחרי משבר לא פשוט שפקד אותה, מכבי חיפה התאוששה ונעלה את העונה הסדירה עם 1:4 גדול בדרבי החיפאי ו-0:1 על הפועל תל אביב לעיני למעלה מ-10,00 אוהדים ירוקים שהגיעו לבלומפילד. כעת מוליכת הטבלה פותחת את הפלייאוף העליון עם פער של ארבע נקודות בפסגה ובמשחק ביתי נגד מ.ס. אשדוד (שבת, 20:30), לה הפסידה 3:1 לפני כחודש באחד מרגעי השפל שלה העונה.

בשורה טובה לירוקים הגיעה מכיוונו של צ'ארון שרי שהתאמן וצפוי לעמוד לרשות הקבוצה בשבת, זאת לאחר שנעדר מהמשחק האחרון נגד הפועל תל אביב בשל מחלה. מי שיחמיץ את המשחק מול מ.ס. אשדוד הוא עלי מוחמד הפצוע.

שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני, דיא סבע, דין דוד. מכבי חיפה, אתר רשמי
מתכוננים לפלייאוף העליון. שחקני מכבי חיפה באימון/אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המאמן ברק בכר התייחס תחילה לניצחון על הפועל תל אביב ואמר: "ידענו שיהיה קשה, התמודדנו מול הגנה צפופה ועשינו את זה בצורה טובה ונכונה. למרות שלא הגענו להרבה מצבים, שיחקנו בסבלנות ובבגרות עם הרבה אופי, ככל שהתקדם המשחק לחצנו יותר, היינו תכליתיים והבקענו בצדק. מה שהיה בבלומפילד מבחינת הקהל היה חריג ומהשנייה הראשונה הרגשנו את זה. הגול הגיע בעקבות זה שהקהל התעורר והביא את האנרגיות. אין ספק שהוא יעשה את זה גם ביום שבת, כשהקבוצה והקהל ביחד זה משהו שקשה לעצור".

לקראת פתיחת הפלייאוף העליון אמר המאמן: "כל שנה אומרים שיהיה פלייאוף קשה, אבל השנה יש שש קבוצות חזקות. כל קבוצה יכולת לנצח כל אחת, לכן חשוב להתחיל ברגל ימין. אשדוד נמצאת כאן בזכות, לא סתם".

על ההפסד לאשדוד אמר בכר: "זה היה לא מזמן, נכון שבסמי עופר זה משהו אחר אבל זו קבוצה טובה עם מאמן טוב והרבה שחקנים צעירים מוכשרים, בסמי עופר עם הקהל האדיר שלנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מוכן לפלייאוף. בכר/אתר רשמי, מכבי חיפה

הבלם דילן בטובינסיקה דיבר גם הוא על המשחק הקודם נגד אשדוד שהסתיים ב-3:1 לקבוצה של רן בן שמעון: "זה היה משחק קשה, שיחקנו טוב אבל ספגנו שני שערים בהתקפה מתפרצת ועוד שער ענק. כדורגל מוכרע בפרטים הקטנים ובזה הם הצטיינו. רדפנו אחריהם ובמשחק חוץ זה קשה. המגרש שלהם קשה ועכשיו יהיו יש לנו את האוהדים שלנו ואנחנו מאוד טובים בבית".

על כך שאף קבוצה ישראלית שהעפילה לליגת האלופות לא המשיכה לזכייה באליפות אמר הבלם: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה, צריכים להתמקד וזה קל יותר כי אנחנו כבר לא באירופה. הצלחנו להישאר בפסגה עד עכשיו אז יש לנו סיכוי לזכות, צריכים להתרכז ולסיים את העונה המדהימה הזו בצורה טובה".

שחקני מכבי חיפה דילן בטובינסיקה, פרנזי פיירו. מכבי חיפה, אתר רשמי
חולם על אליפות ראשונה. בטובינסיקה לצד פיירו/אתר רשמי, מכבי חיפה

עבור בטובינסיקה תהיה זו הזדמנות לזכות באליפות ראשונה בקריירה ועל כך אמר: "אני מצפה לראות איך זה ייראה, אפשר לעשות משהו ענק וגם בשבילי זה יהיה נהדר, מקווה שיבואו עוד תארים לאחר מכן".

על החיים בישראל ובחיפה אמר: "מרגיש טוב מאוד, התאקלמתי מהר וכולם נחמדים אליי ואל משפחתי. המועדון נהדר, אנחנו כמו משפחה וחדר ההלבשה מושלם. יש כאן אווירה שמעולם לא ראיתי, זה מדהים, זאת אחת האווירות הכי טובות ששיחקתי בהן, אני מודה לאוהדים שאיתנו ברגעים הטובים והקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully