וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "המון משחקים העונה לקחנו בשיניים, בזכות הגישה"

מאמן הפועל באר שבע דרוך לקראת פתיחת הפלייאוף העליון מול הפועל ירושלים. על השעה המוקדמת (שבת, 15:00, ספורט2): "לא שגרתי, אבל אני רואה בזה גם יתרון"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

הפועל באר שבע תוציא בשבת הקרובה (15:00, ספורט2) את הפלייאוף העליון לדרך, כשתארח את הפועל ירושלים בשעה לא שגרתית מבחינתה. אדריאן פאון נמצא בספק גדול, גם אור דדיה ורמזי ספורי ייעדרו אולם שגיב יחזקאל שהחמיץ את המשחק שעבר בשל כרטיסים צהובים אמור לשוב לעניינים, וכמוהו גם מריאנו באריירו. גם רועי גורדנה ודור מיכה, שנפצעו בסיום העונה הסדירה, ככל הנראה יקבלו דקות.

הערב ערך אליניב ברדה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, ואמר: "הפלייאוף מתחיל, אנחנו יוצאים לליגה של עשרה משחקים. זו ריצת מרתון, ואלה 10 הק"מ האחרונים. אם רצנו קל, צריך לרוץ עוד יותר מהר. חשוב מאוד לפתוח את הפלייאוף בצורה טובה, ברגל ימין, יש לנו יריבה טובה מאוד שכבר הצליחה לקחת מאיתנו שתי נקודות. המשחק הראשון בפלייאוף הוא מאוד חשוב גם להמשך. לא היה לנו משהו קל כל השנה, המון משחקים לקחנו בשיניים, בזכות הגישה, כך היה גם במשחק האחרון. יש פה סגל מגובש, כל אחד תומך בשני, כולם חברים. אני בטוח שהסגל הזה יוביל אותנו להישגים".

המאמן הוסיף ואמר: "אנחנו צריכים לייצר יותר מצבים, יותר לחץ, יותר מומנטום. קשה לומר שלא סופרים אותנו, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו".

על שעת המשחק המוקדמת אמר ברדה: "זו לא שעה שגרתית, לא שיחקנו בה הרבה השנה חוץ מפעם אחת. בבית לא שיחקנו בשעה כזאת מאז 2015, אבל יש דברים שלא תלויים בנו, המנהלת משבצת את המשחקים. אנחנו צריכים לבוא ולספק את התוצאות. אני רואה בזה גם יתרון, לשחק ראשון ולנסות לעשות את העבודה. קיבלנו פניות מאוהדים, אני יודע שיש לנו קהל גדול שהוא מסורתי, אבל אנחנו לא צד בעניין. אנחנו רק משתפים פעולה עם המנהלת. שחקנים לא דיברו איתי על זה".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. צילום מסך, אתר רשמי
לא יהיה פשוט. ברדה/אתר רשמי, צילום מסך

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

הוסר החשש שגורדנה סובל מקרע, ספורי צפוי להיות כשיר למשחק העונה

לכתבה המלאה

עומרי גלזר נשאל על הזימון לנבחרת ישראל ואמר: "זה מרגש מאוד, אני שמח. זו מטרה והגשמת יעד של כל שחקן, והרצון שלי הוא גם לשחק. אם אשחק, אשתדל לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. גם אם לא אשחק, אתמוך איפה שצריך".

על פתיחת הפלייאוף אמר השוער: "זו היישורת האחרונה והמאני טיים. אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין, נעשה הכל כדי להוציא שלוש נקודות ולנצח. אנחנו צריכים את הקהל איתנו, אנחנו לא כל כך רגילים לשחק בשעה שלוש אבל ננסה לעשות את העבודה. הרבה קבוצות צופפו נגדנו, אנחנו עובדים על זה כל השנה כדי למצוא פתרונות. זה לא קל, וכך זה גם יהיה בשבת. נצטרך לעשות את העבודה. אני מקווה שלא נאבד נקודות, אבל יש השנה ליגה קשה, הפערים הצטמצמו, גם אנחנו, גם מכבי חיפה וגם מכבי תל אביב איבדנו נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully