וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויטה: "רוצים לסיים טוב, זה יגרום לפתיחה טובה של העונה הבאה"

16.3.2023 / 13:00

שוער הפועל חיפה לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון מול קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט4): "רוצים להבטיח הישארות כמה שיותר מהר ולא להסתבך, יודעים מה הפוטנציאל שלהם". רוני לוי: "החוכמה היא לייצר המשכיות". סרדל ומלול המוצהבים ייעדרו

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב/ספורט1

הפועל חיפה תחל את דרכה בפלייאוף התחתון ביום ראשון (20:15, ספורט4) כשתארח את עירוני קרית שמונה הנאבקת על חייה. הקבוצה של רוני לוי רחוקה תשע נקודות מזו של סלובודן דראפיץ' שנמצאת מתחת לקו האודם, ולוי יקווה לא להסתבך ולהבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה.

"משחקים בבית שלנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים, ראינו אותה במשחקים האחרונים מציגה יכולת טובה מאוד", אמר לוי לקראת המפגש, "אנחנו באים עם הרצונות שלנו, מצד אחד להבטיח כמה שיותר רשמית את ההישארות ומצד שני לסיים כמה שיותר גבוה בפלייאוף התחתון, ואם אפשר אז במקום הראשון תוך כדי כדורגל חיובי וטוב".

אחרי המחצית השנייה המעודדת מול מכבי תל אביב, לוי רוצה לייצר המשכיות מבחינת היכולת של הקבוצה: "גם נגד הפועל באר שבע בבית היה לנו משחק טוב וגם נגד סקציה נס ציונה בחוץ. החוכמה היא לייצר המשכיות. אני זוקף הרבה ממה שהיה במחצית השנייה מול מכבי תל אביב לתשוקה והרצון של השחקנים. יש לנו יכולות גם אישיות וגם קבוצתיות, צריכים להביא יותר תשוקה והתלהבות".

עוד בהפועל חיפה

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מסמן מטרות לקראת הפלייאוף. רוני לוי/קובי אליהו

אוהד לויטה הוסיף: "משחק חשוב ואנחנו רוצים להבטיח הישארות כמה שיותר מהר, לא להסתבך. באים במטרה אחת והיא לנצח. מעבר לזה יש עוד מטרות בפלייאוף, להגיע למקום כמה שיותר גבוה ולסיים את העונה הזאת טוב. מאמינים שזה יגרום לפתיחה טובה בעונה הבאה ויש לזה חשיבות לא קטנה בשבילנו".

על קרית שמונה אמר השוער: "יש להם חומר שחקנים מאוד מוכשר, יודעים מה הפוטנציאל שלהם. במשחק חוץ נגד באר שבע השבוע הם הפסידו רק בתוספת הזמן, זה מראה על הכוח שלהם כקבוצה ואנחנו מודעים לזה. יודע שמצפה לנו משחק קשה, עם זאת גם אנחנו קבוצה טובה ומאמינים מאוד בעצמנו".

החיפאים ייאלצו להסתדר ללא לירן סרדל ודור מלול, שייעדרו מהתמודדות עקב צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully