וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מודים: "העונה הזו היא אכזבה אדירה"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 8:51

בקבוצה התנחמו באי הסתבכות בתחתית והחמיאו לקמארה ופרץ אחרי ה-1:1 נגד מכבי תל אביב. נוביקובאס וגלזר לא הגיעו לאצטדיון ויעמדו לוועדת משמעת. רצון להשאיר את אלחמיד בעונה הבאה

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב/ספורט1

בהפועל חיפה יצאו מרוצים מהתיקו הביתי 1:1 נגד מכבי תל אביב אתמול (שבת), ומחכים לדעת הערב את התוצאה במשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל באר שבע. "אם בסוף המשחק הזה הפער יישאר 9 נקודות, בהחלט אפשר להגיד שהסיכויים שניקלע למאבקי הישרדות קלושים", אמר שחקן בקבוצה, "בסופו של דבר לא מגיע לנו להיכנס למאבקי תחתית, אבל צריך להודות - העונה הזו היא אכזבה אדירה".

בחיפה היו מעודדים מהיכולת במחצית השנייה והחמיאו ללא מעט שחקנים, ביניהם מוחמד קמארה ואליאל פרץ שנכנס כמחליף וכבש את שער השוויון. בקבוצה ציינו גם שאנטואן קראנז'י נכנס טוב למשחק, ולמרות שתי החמצות שרשם, בקבוצה מקווים שכעת החלוץ יקבל יותר ביטחון וייכנס לעניינים.

ארווידאס נוביקובאס שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יעמוד לוועדת משמעת ביחד עם גלזר. נוביקובאס/מאור אלקסלסי

והיה גם צד מאכזב. ארווידאס נוביקובאס ותמיר גלזר, שנותרו מחוץ לסגל, לא הגיעו לצפות במשחק באצטדיון והם צפויים לעמוד לוועדת משמעת במועדון. השניים בכל מקרה לא בתכניות של הפועל חיפה לעונה הבאה.

מי שכן רוצים שימשיך בקבוצה הוא חאתם עבד אלחמיד. הבעלים יואב כץ הביע עניין בהשארת שחקן ההגנה ששייך להפועל באר שבע, אך הדבר תלוי בהחלטת בעלים של המועדון מבירת הנגב, אלונה ברקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully