וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן סובל מפציעה מסובכת במפרק הירך, אך החליט לא לעבור ניתוח

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 9:29

מתברר כי קשר הפועל חיפה שיחק עם קרעים בסחוס בשל פציעה שסחב לאורך העונה, אך הוא סירב להתערבות כירוגית: "לשחק עם פציעה כזו זה לא פשוט בכלל". שחקן: "רוצים לנצח את קרית שמונה ולהבטיח סופית את ההישארות" (א', 20:15, ספורט4)

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב/ספורט1

קשרה של הפועל חיפה חנן ממן החליט שלא לעבור ניתוח, למרות המלצה של גורמים רפואיים. ממן, כך מתברר כעת, משחק לאורך כל העונה עם פציעה מסובכת במיוחד במפרק הירך. לפי גורמים המעורים בפרטים, הפציעה שכוללת את העצמות באיזור מפרק הירך גרמה לפגיעה בסחוס וכן לקרעים באיזור והחמירה תוך כדי העונה, אולם הקשר סירב לעשות ניתוח בתקווה לסייע לאדומים להצליח במשימותיהם.

אותם גורמים אף סיפרו כי ממן התקשה להתאושש גם מהפציעה בבטנו, זכר לפגיעה של תמיר גלזר אשתקד, שאילצה את הקשר לעבור ניתוח חירום. על כן, המלצת הרופאים הפעם היתה שכוכב הפועל חיפה יעבור ניתוח במפרק הירך וייצא למנוחה ארוכה כדי להחלים משתי הפציעות. הוא עצמו, כאמור, החליט להמשיך לשחק כל עוד קבוצתו לא הבטיחה הישארות בליגה, ורק בסיום העונה יעבור שיקום. הקשר ספג ביקורות רבות לאורך העונה בשל יכולתו אך לא הסכים שהפועל חיפה תספר על חומרת פציעתו. "חנן סירב שזה ישמש כתירוץ, וברגע שהוא החליט לשחק - מבחינתו הוא כשיר ולא רצה שיתנו לו הקלות", הסבירו בקבוצה. "אבל צריך להגיד את האמת, לשחק עם פציעה כזו זה דבר לא פשוט בכלל".

חנן ממן, קשר הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יחלים בקיץ. ממן/מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול עירוני קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט4). בחיפה יודעים שהסיכויים שלהם להישאר בליגה גבוהים אך מייחסים חשיבות מאוד רצינית למפגש מול החבורה של סלובודאן דראפיץ'. "אנחנו רוצים לנצח ולהבטיח סופית את ההישארות. הפסד לקרית שמונה יקרב אותם אלינו ואסור לנו לתת לזה לקרות", אמר שחקן בקבוצה. "בסוף גם כל אחד מאיתנו צריך לחשוב על העונה הבאה ולהוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully