וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל פסלו את האפשרות להכניס את טכנולוגיית קו השער

14.3.2023 / 17:30

בישיבת דירקטוריון המנהלת עלה הדיון סביב המערכת שאינה בשימוש בישראל, אך נרשמה התנגדות עקב הדרישה מכל מועדון להשקיע מעל חצי מיליון שקל לעונה עבור ההתקנה והתפעול. וגם: נציגי הלאומית סירבו להכנסת ה-VAR ודרישות איגוד השופטים שידונו בהן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

שלוש הצעות שעלו לסדר היום (שלישי) בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגות בכדורגל, הורדו די מהר בעיקר בשל סיבות כלכליות.

בישיבה שאליה הגיעו מרבית נציגי קבוצות ליגת העל ושני נציגי הליגה הלאומית, הועלתה האפשרות שבעונה הבאה תיכנס לליגת העל טכנולוגיית קו השער בשל העובדה שבמשחקים האחרונים נרשמו מספר מקרים גבוליים, שהעלו מחדש את הצורך בדיון מעמיק על הטכנולוגיה שכלל אינה בשימוש בכדורגל הישראלי. נציגי המנהלת, שבחנו את הדברים, טענו שמדובר בעלות של כשבעה מיליון שקלים לעונה ושעבור שימוש במערכת כזו יש צורך להתחייב לשלוש עונות של שימוש. כדי להשתמש בטכנולוגיה כל קבוצה הייתה צריכה להשקיע בכ-550 אלף שקל מתקציבה ועל כן הרעיון נפסל על ידי קבוצות ליגת העל.

מסך VAR. דני מרון
ללא VAR בליגה הלאומית גם בעונה הבאה/דני מרון

הרעיון השני שעלה לדיון היום היה הכנסת מערכת VAR לליגה הלאומית, וזאת בשל ריבוי מקרים של טעויות שיפוט העונה בליגת המשנה. במקרה זה מדובר בעלות של כחמישה מיליון שקלים לעונה, כך שכל קבוצה בליגה הלאומית הייתה צריכה להיפרד מיותר מ-300 אלף שקל על מנת לממן את המערכת בליגה השנייה. שני נציגי הליגה הלאומית פסלו את ההצעה.

העניין השלישי שעלה לדיון הוא רצון איגוד השופטים להרחיב את מתקן ה-VAR בעיר שוהם ולבנות חדר VAR חמישי במתחם. כיום ישנם ארבעה חדרים עבור שימוש במערכת ה-VAR, משמע שבימים שבהם נערכים חמישה משחקי ליגת העל וכאשר מתקיים המשחק המרכזי, יושבים השופטים גם בחדר שהוכן עבורם באולפני ערוץ הספורט. באיגוד השופטים רוצים שכל השופטים יישבו במקום אחד ומדובר בעלות של כ-700 אלף שקל עבור הקמת חדר VAR נוסף. בשלב זה אין הסכמה והוחלט לדחות את הדיון בנושא זה מכיוון שישנם נושאים נוספים שאיגוד השופטים רוצה להכניס ושיעלו לא מעט כסף. לכן, בישיבה הבאה ידונו בכל הנושאים הללו יחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
דין ודברים עם מנכ"לית מכבי תל אביב בישיבה. אלונה ברקת/מאור אלקסלסי

במהלך ישיבת הדירקטוריון היום, דיון שאליו הגיעו כאמור מרבית נציגי ליגת העל, החליפו מספר מילים בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת ומנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם על האירוע שהיה במשחק האחרון בין הקבוצות בבלומפילד. הדיון עסק סביב השאלה כמה אנשים צריכים לשבת באיזור הטכני שמעל ספסל הפועל באר שבע, כאשר ברקת טענה שהיא דואגת לחציצה של שתי שורות בין אנשי המועדון שלה לבין הקהל המקומי ואילו תמם טענה שחלק מאנשי הפועל באר שבע היו יכולים לשבת באיזור אחר ולא באיזור הטכני, כך שניתן היה למנוע חיכוך עם אוהדי מכבי תל אביב. השיח היום בין השתיים הוא אחרי מכתבים ששלחו הקבוצות למנהלת מאז המשחק ביניהן.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully