וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסר החשש שגורדנה סובל מקרע, ספורי צפוי להיות כשיר למשחק העונה

15.3.2023 / 9:16

קשר הפועל באר שבע שנפגע נגד קרית שמונה אמור להיות כשיר להפועל ירושלים בשבת (15:00, ספורט2), בעוד פאון ככל הנראה שוב ייעדר. הכוכב יחמיץ את משחקי הנבחרת, אך אופטימיות שישוב למפגש עם מכבי חיפה ב-1 באפריל

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

קצת יותר מחודש אחרי שאיבדה מולה שתי נקודות חשובות בתיקו ביתי בטרנר, תפגוש הפועל באר שבע שוב בשבת הקרובה את הפועל ירושלים (15:00, ישיר בספורט2) ובקבוצה מקווים הפעם לתוצאה אחרת במשחק שיפתח את הפלייאוף העליון.

"צריך להתחיל ברגל ימין עם שלוש נקודות ולצאת לפגרת הנבחרת במצב רוח טוב", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע לקראת המשחק שיערך לראשונה בטרנר בשעה המוקדמת 15.00. מיד אחרי הפגרה תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי חיפה, כך שאליניב ברדה ושחקניו חייבים לסיים בניצחון בשבת ולא לתת לפער לגדול מהאלופה לפני משחק העונה.

רועי גורדנה הפועל באר שבע לצד רועי קהת עירוני קרית שמונה. דני מרון
החשש הוסר. גורדנה/דני מרון

באשר לפצועים, אדריאן פאון שנעדר מהמשחק האחרון בגלל נקע בקרסול עדיין סובל מכאבים וצולע על הרגל, כך שהוא בספק גדול לשבת הקרובה וככל הנראה לא יטול חלק במשחק. אור דדיה שנפצע בניצחון על קרית שמונה לא אמור להיות כשיר, אבל מי שחוזר לסגל הוא שגיב יחזקאל שהיה מוצהב במשחק האחרון ולברדה לא תהיה בעיה לאייש את עמדת המגן הימני. גם מריאנו באריירו שריצה עונש הרחקה בגין כרטיס אדום, חוזר לסגל.

בקישור נראה שרועי גורדנה מתגבר על הפציעה מהמשחק האחרון שבגללה גם הוחלף. החשש כי מדובר בקרע בשריר הוסר והוא אמור להיות כשיר. גם דור מיכה שנפצע במשחק האחרון, מחלים.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע בחימום. מאור אלקסלסי
צפוי לחזור למשחק נגד מכבי חיפה ב-1 באפריל. ספורי/מאור אלקסלסי

בתוך כך, בקבוצה מאמינים שרמזי ספורי יהיה כשיר למשחק העונה מול מכבי חיפה ב-1 באפריל. ספורי יחמיץ את צמד משחקי הנבחרת בגלל הניתוח שעבר בברכו, אבל הוא כבר בשלבי החלמה סופיים ואמור לחזור להתאמן בצורה מלאה בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully