וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנורמאניה": החולצה של סולומון הפכה לנמכרת ביותר בפולהאם

ב"את'לטיק" ניתחו את עלייתו של הישראלי, חברו לקבוצה החמיא: "היה לו קשה, עכשיו הוא מתחיל להראות את האיכויות שלו". ניב דברת: "ישראלים צובטים את עצמם"

חמשת השערים של מנור סולומון באנגליה/ספורט1

"מנורמאניה" - כך הגדירו את הטירוף סביב מנור סולומון בישראל בכתבה נרחבת שערכו באתר ה"את'לטיק". שחקן הכנף של פולהאם אמנם לא הבקיע במשחק האחרון נגד ארסנל, אך לפני כן הרשית בחמישה משחקים רצופים - הרצף השלישי הכי ארוך העונה בכדורגל האנגלי אחרי ארלינג הולאנד (עשרה משחקים) ומרכוס רשפורד (שבעה משחקים).

כחלק מהכתבה התראיין הארי ווילסון, שחקן פולהאם נבחרת ויילס, שכמו סולומון הושבת בפתיחת העונה בעקבות פציעה: "היה קשה למנור, הוא היה חדש במועדון ורצה להרשים. כל יום ראינו מהצד את השחקנים על המגרש ויצא לי להכיר אותו טוב. הוא בחור נהדר ובאמת מתחיל להראות את האיכויות שלו".

מנור סולומון, שחקן פולהאם. Clive Rose, GettyImages
"הישראלים צובטים את עצמם". סולומון/GettyImages, Clive Rose

הטירוף סביב מנור סולומון

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עם ההצלחה של סולומון, חלה עלייה במספר דגלי ישראל ביציעי הקרייבן קוטג'. בנוסף, החולצה של הישראלי הפכה בשבועיים האחרונים לנמכרת ביותר בקבוצה, ובפער משמעותי. באת'לטיק הזכירו גם את התוכנית "בסלון של סולומון", בה זוגתו של השחקן דנה וושינה מתעדת רגעים של בני הזוג מחוץ למגרש. פרקים מהסדרה ניתן לראות בערוצי ספורט1 וכאן באתר.

"אוהדים בארץ התרגלו לראות ראיונות עם פפ גווארדיולה, עכשיו הם רואים ראיונות בעברית בקרייבן קוטג'", אמר ניב דברת, שליח ספורט1 ללונדון, "חלק מהאנשים צריכים לצבוט את עצמם, האוהדים צמאים למידע עליו והפציעה שלו רק הגבירה את הרעב לראות אותו משחק".

המשחק הבא של פולהאם וסולומון ייערך ביום ראשון הקרוב, כאשר הקוטג'רס יתארחו אצל מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הגביע האנגלי (18:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully