וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף סולומון: הישראלים מסתערים על הכרטיסים למשחקי פולהאם

בעקבות ההצלחה של הקשר הישראלי, מספר הישראלים ביציעים במשחקי פולהאם רק גדל: "מעודדים אותו כאילו מדובר במשחק של הנבחרת". וכמה יעלה כרטיס למשחקים הקרובים שלו?

מנור סולומון בריאיון לניב דברת אחרי ההפסד של פולהאם 3:0 לארסנל/ספורט1

ההצלחה של מנור סולומון בפולהאם הפכה למדוברת. השחקן הישראלי כבש בחמישה משחקים ברציפות, רצף שנעצר רק מול ארסנל ביום ראשון, ונכנס לרשימה המצומצמת של השחקן המצטיין והשער היפה של חודש פברואר בפרמיירליג.

בעקבות ההצלחה של סולומון, גם עלה בצורה דרמטית הביקוש של הישראלים לכרטיסים למשחקיה של פולהאם, מועדון קטן ולא אטרקטיבי בדרך כלל. פולהאם משחקת באיצטדיון קרייבן קוטג', המכיל רק כ-22,384 מקומות ישיבה. מנתוני חברת Live Tickets המספקת כרטיסים לאירועי ספורט ומוזיקה בכל העולם, עולה כי כבר במהלך השבועות הקרובים יטוסו למעלה מ-3,000 ישראלים על מנת לצפות בסולומון מככב.

ביום ראשון השבוע, במשחק הליגה נגד מוליכת הטבלה ארסנל, נכחו למעלה מ-400 ישראלים ביציעים. בשבוע הבא ישחקו פולהאם וסולומון במשחק חוץ נגד מנצ'סטר יונייטד במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי, ובו צפוי המספר לגדול ל-500 ישראלים. מחירי הכרטיסים למשחק זה שיתקיים בראשון הקרוב מתחילים ב-140 פאונד. במהלך חופשת פסח וחול המועד תפגוש פולהאם לדרבי לונדוני את ווסטהאם ובמשחק כבר הבטיחו את מקומם כ-500 ישראלים. ניתן עדיין למצוא כרטיסים למשחק במחיר התחלתי של 190 פאונד.

מנכ"ל Live Tickets יוסי אלפסי מסביר את התופעה: "רבבות ישראלים טסים בכל שנה לאנגליה על מנת לצפות במשחקי הפרמיירליג. ההצלחה הספורטיבית של מנור סולומון מספקת תחושת גאווה לאומית ובעקבותיה הביקוש לכרטיסים למשחקיה של פולהאם זינק דרמטית בשבועות האחרונים. לקוחות רבים שלנו שהיו השבוע במשחק נגד ארסנל מספרים על כך שהישראלים מגיעים למשחק כשהם מצוידים בדגל ישראל והם מעודדים את סולומון כאילו מדובר במשחק של הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully