וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "ארסנל הכי חזקה בליגה, הייתה דומיננטית מהרגע הראשון"

הישראלי של פולהאם לשליח ספורט1 אחרי ה-3:0 למוליכה: "היו עדיפים בכל פרמטר, בכל משחקי הבית היינו חזקים והיום הלך קשה, יש הרבה מה לתקן". פבריציו רומאנו: "צופה לו מעבר גדול בקיץ, הוא שחקן מהטופ"

מנור סולומון בריאיון לניב דברת אחרי ההפסד של פולהאם 3:0 לארסנל/ספורט1

אחרי חמישה שערים רצופים עם כיבוש, מנור סולומון נעצר הערב (ראשון) כשקבוצתו פולהאם ספגה 3:0 ביתי מארסנל. מוליכת הפרמיירליג הראתה עליונות בעיקר במחצית הראשונה בה הבקיע את כל השערים, והנחילה לקוטג'רס הפסד שני ברציפות שפגע בסיכויי ההעפלה לאירופה.

בסיום המשחק התראיין סולומון לניב דברת, שליח ספורט1 ללונדון, והתייחס לפערים בין הקבוצות: "לא פתחנו את המשחק כמו שצריך, ארסנל הראתה דומיננטיות מהרגע הראשון והייתה טובה יותר לכל אורכו. המשחק לא הלך כמו שציפינו, הם היו יותר טובים בכל פרמטר והגיע להם לנצח".

עוד באנגליה

צפו בהפסד של פולהאם לארסנל

תקציר: פולהאם - ארסנל 3:0/ספורט1

כשנותרו עוד 11 מחזורים לסיום העונה, התותחנים מובילים בחמש נקודות על פני מנצ'סטר סיטי, ולדברי הישראלי מדובר ב"קבוצה החזקה בפרמיירליג". "הם הראו את זה לכל אורך העונה וגם היום", ציין סולומון, "בכל המשחקים שלנו בבית היינו חזקים ודומיננטיים והיום הלך יותר קשה, גם לי באופן אישי. יש הרבה מה לתקן".

המשימה הבאה של פולהאם מורכבת לא פחות, כאשר בראשון הבא היא תצא לאולד טראפורד ותתארח אצל מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הגביע: "במבט קדימה למפגש מול השדים האדומים אמר סולומון: "זו לא הפעם ראשונה או האחרונה שאנחנו מפסידים. כשחקן כדורגל צריך להבין שלא תמיד מנצחים, וכשמפסידים צריך לתקן את מה שעשית לא טוב, גם אישית וגם קבוצתית. מצפה לנו משחק קשה וחשוב, רוצים לעלות לחצי הגמר".

צפו בריאיון עם מומחה ההעברות פבריציו רומאנו

העיתונאי פבריציו רומאנו בריאיון על מנור סולומון לניב דברת/ספורט1

בהמשך, מומחה ההעברות פבריציו רומאנו התראיין לניב דברת באצטדיון והתייחס למשחק ולהשפעה שלו על מנור סולומון: "לארסנל יש קבוצה נהדרת, הגנה נהדרת. הם בכושר נהדר אז לא היה קל למנור. הוא הבקיע בחמישה משחקים רצופים וזה הישג ענק בליגה כזו קשה וברמה כזו גבוהה. זה היה משחק קשה אבל הוא לא ישפיע על הערך שלו, אני שמח בשבילו כי הוא שחקן מהטופ".

סולומון הוזכר כמועמד לעבור בקיץ לארסנל או לטוטנהאם, ורומאנו התייחס גם לאפשרות שהישראלי ילבש חולצה אחרת בעונה הבאה: "בטוטנהאם צריך לראות מי יאמן בעונה הבאה ובאיזה שיטה ישחקו, לא יודעים אם אנטוניו קונטה יישאר או לא. ארסנל מתמקדת בעונה הנוכחית ולא מתעסקת בהעברות. סולומון שיחק טוב מאז שהיה בשחטאר דונייצק, לקבוצות יש הזדמנות כי בקיץ הוא חוזר מהשאלה לשחטאר. הוא משחק טוב ומוכח ברמה הבינלאומית, בטוח שיהיה קיץ מאוד מעניין ואני צופה לו מעבר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully