וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאסמירו לא הורחק בלמעלה מ-500 משחקים, אין מדיניות ברורה"

הברזילאי ספג כרטיס אדום ישיר שני בשלושה מחזורים וייעדר מארבעת המשחקים הבאים של מנצ'סטר יונייטד, טן האח יצא להגנתו: "שחקנים כבר לא יודעים מתי מרחיקים ומתי לא". גרנאצ'ו סובב את הקרסול ועזב את האצטדיון על קביים אחרי ה-0:0 נגד סאות'המפטון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון 0:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד התאוששה ביום חמישי מול בטיס במסגרת הליגה האירופית מהשביעייה ההיסטורית שספגה מליברפול בפרמיירליג, אבל היום (ראשון) מעדה מחזור שני ברציפות ושלישי מתוך חמשת האחרונים בליגה כאשר סיימה בביתה בתיקו ללא שערים מול סאות'המפטון, נועלת הטבלה.

אם לא די בתוצאה נוספת שלא באמת מותירה לשדים האדומים סיכוי לפנטז על אליפות וכנראה גם לא על המקום השני, יונייטד גם איבדה את קאסמירו שספג כרטיס אדום וייעדר מארבעת המשחקים הבאים וחוששת למצבו של אלחנדרו גרנאצ'ו שנפצע ועזב את תיאטרון החלומות על קביים וכאשר רגלו מקובעת במגן.

קאסמירו, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
התקשה לעצור את הדמעות. קאסמירו אחרי ההרחקה/רויטרס

קאסמירו מעולם לא הורחק בקריירת המועדונים בכרטיס אדום ישיר עד אשר הגיע למנצ'סטר יונייטד, אבל בפרמיירליג זהו כרטיס אדום ישיר שני שלו - הורחק גם נגד קריסטל פאלאס לפני חודש ונעדר אז משלושה משחקים - ומכיוון שזה אדום ישיר שני שלו בליגה ולעונש ההרחקה מתווספים שני משחקים בעקבות הפגיעה ללא כדור, הוא ייעדר כעת נגד פולהאם ברבע גמר הגביע ובליגה מול ניוקאסל, ברנטפורד ואברטון. הברזילאי מירר בבכי לאחר החלטת ה-VAR להרחיקו ונראה שלקח ללב את האדום השני שספג תוך חודש, למעשה השני בשלושה משחקי פרמיירליג.

"קאסמירו שיחק למעלה מ-500 משחקים באירופה ומעולם לא הורחק, אבל בפרמיירליג ספג כבר שני אדומים. ההיעדרות שלו היא לא הבעיה, אלא זה שהמשחק מושפע על ידי השופטים", ביקר טן האח בסיום את החלטת שופטי המסך להורות על הרחקת הברזילאי, "שחקנים כבר לא יודעים מהי המדיניות, מתי מרחיקים ומתי לא, אין עקביות. לא דיברתי עם קאסמירו, אבל הוא מאוכזב מאוד".

"זה יהיה קשוח לשחק בלעדיו ארבעה משחקים, זה המון, אבל יש לנו סגל גדול וגם המחליפים יעשו עבודה נהדרת", הוסיף השוער דויד דה חאה, "זה חוסר מזל, קאסמירו שחקן גדול".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

גרנאצ'ו עוזב על קביים

שחקן נוסף שעלול להיעדר מסגלו של טן האח הוא הארגנטינאי בן ה-18 אלחנדרו גרנאצ'ו, שעלה מהספסל בניסיון לסייע לחבריו לעלות ליתרון, אבל ירד מכר הדשא עוד לפני שריקת הסיום ונצפה לאחר המשחק כשרגלו מקובעת והוא על קביים.

טן האח עדיין לא ידע לומר עד כמה חמורה הפגיעה, אבל הודה: "גרנאצ'ו ספג תיקול חריף וסובב את הקרסול. לא רציתי לסכן אותו ולכן הוא יצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully