וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטת השיפוט הגרועה ביותר אי פעם": אירוע ביזארי באנגליה

קווי המגרש שסומנו לפי הדשא ברוגבי הטעו את השוער שאסף את הכדור מחוץ לרחבה, השופט החליט לשלוף לו רק כרטיס צהוב בהחלטה מפוקפקת שחייבה הרחקה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3/ספורט1

מגרשי הכדורגל באנגליה משמשים לא רק לספורט האהוב על תושבי הממלכה, אלא גם לענף אהוב לא פחות - רוגבי. במשחק שנערך היום (ראשון) בין ניופורט לברדפורד סיטי במסגרת המחזור ה-36 בליגה הרביעית באנגליה, השימוש במגרש לצורך שני הענפים בא לידי ביטוי בצורה מבדרת שכמעט הכריעה את המשחק.

בדקה ה-21 שוער ברדפורד סיטי, הארי לואיס, תפס כדור בידיו אחרי מסירה ארוכה מצדה של הגנת ניופורט, אך להפתעת כל יושבי האצטדיון, הוא עשה זאת מחוץ לרחבה. לואיס התבלבל בין קווי המגרש שסימנו על הדשא את תחומי מגרש הרוגבי לבין רחבת ה-16 שלו, ובטעות תמימה, לפני טענתו, אחז את הכדור בידיו ורצה להמשיך במהלך המשחק.

עוד בכדורגל אנגלי

תפיסתו מעוררת המחלוקת של לואיס

ההפתעה הגדולה המשיכה כששופט ההתמודדות בחר להעניק להשוער רק כרטיס צהוב ולא הרחיק אותו באדום ישיר. בצד המארחת זעמו על החלטת השופט וצייצו בחשבון הרשמי של המועדון: "לא יאומן". אוהדים המשיכו להגיב לאירוע הביזארי: "זאת החלטת השיפוט הגרועה ביותר שראיתי בחיי".

המשחק הסתיים ב-1:1 שהשאיר את ניופורט בחלק התחתון של הטבלה, בעוד ברדפורד ולואיס שניצל מאדום נותרו במקום השישי במאבקי העלייה לליגה השלישית בטיבה באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully