וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת סיטואציה והחלטה מחורבנת": ליניקר מקבל גיבוי מקלופ והקהל

מאמן ליברפול הצטרף לפרשני ה-BBC ובריטיים נוספים אשר מגבים את הציוץ של האנגלי: "אם אני מבין נכון, אסור יותר לדבר על זכויות אדם, זה הזוי". וגם, על השתלשלות האירועים שהקריסה את תוכנית הספורט ואיזו חברה הציעה לליניקר להצטרף אליה?

תקציר: כל שערי השבת במחזור ה-27 בליגה האנגלית, 11.3/ספורט1

סערת גארי ליניקר והשעייתו מתוכנית Match of the Day של ה-BBC המשיכה להדהד ברחבי אנגליה עם תגובות של אנשי תקשורת, כדורגל ואפילו אוהדים שהביעו תמיכה בחלוץ העבר ופרשן ההווה באצטדיונים במהלך השבת.

לאחר שהתוכנית התקיימה ללא הפרשן וללא סיקור בכלל עם אולפן ריק ממגיש וצוות פרשנים שגיבה את אמירותיו והתנהגותו של ליניקר, חלוץ העבר בחר לבלות אתמול (שבת) באצטדיונה הביתי של לסטר, קבוצתו בעבר. האנגלי התקבל בחום על ידי הקהל המקומי שהרים לכבודו שלטים, שר בשמו והראה, יחד עם שאר יושבי יציע הכבוד ב-'King Power' את אהבתו לליניקר.

עוד בכדורגל אנגלי

אוהד מנצ'סטר סיטי מחווה למען גארי ליניקר. GettyImages
קיבל אהבה גם ביציע בסוף השבוע. אוהד במשחק בין סיטי לפאלאס/GettyImages

מיד לאחר הגעתו, ומספר דקות לפני תחילת המשחק שבסופו השועלים הפסידו לצ'לסי, ה-BBC הוציאו הודעה לצופים ובה התנצלו על המחסור בשידורי ספורט בערוץ בעקבות פרשת ליניקר אליה הצטרפו חברים ומגישיו: "BBC יגישו בסוף השבוע הקרוב רק תוכן מצומצם ביותר של תוכניות ספורט ולפיכך לוח השידורים שלנו ישתנה בהתאם. אנו מתנצלים על השינויים שיוצרים אכזבה בקרב צופינו ועובדים קשה על מנת לטפל בסיטואציה ולמצוא לכך פיתרון".

שיא המחאה הגיעה כאשר משחקי השעה 17:00 (שעון ישראל) שודרו ללא פרשן ושדר, כאשר כלל השדרים והפרשנים החליטו לצטרף למחאה לאות סולידריות. בהמשך, התוכנית קוצרה ל-20 דקות בלבד, דבר אותו ניצלו ברשתות שידור ספורט אחרות ללעג ולהעלאת הרייטינג. מלבד איאן רייט, הודיעו גם ג'רמיין דפו ושחקנים ופרשני עבר נוספים כי הם ימשיכו גם בימים הבאים לא להופיע באולפנים.

הודעת התמיכה של איאן רייט

גיבוי מפתיע לליניקר הגיע מכיוונו של יורגן קלופ, מאמן ליברפול, שלאחר ההפסד 1:0 לבורנמות' נשאל על כל האירוע והגיב בתקיפות: "אני לא יכול להבין איך מבקשים מבן אדם להתפטר אחרי אירוע כזה, לא מסוגל. אולי זה כי אני לא מקומי, אבל זה העולם שאנחנו חיים בו והוא קשה. אם אני מבין נכון, אי אפשר לדבר על זכויות אדם, זה צריך להיות דבר נורמטיבי לדבר עליו. זאת סיטואציה מחורבנת, לא מבין איך ציפו ממנו להתפטר, זה הזוי. אולי אני זקן מדי, אבל אני לא מבין את הרשתות החברתיות שקובעות את דעת הקהל בעניינים כאלה ואחרים".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
תומך בליניקר. קלופ/GettyImages

מנגד, לפי דיווחים הגיעה לליניקר כבר הצעה חדשה ומפתה מכיוון BT Sport, רשת השידור שמשתפת פעולה עם TNT SPORTS ובה הפרשן האנגלי כבר שידר את ליגת האלופות עד 2021. אחרי התפוצצות הפרשה עם BBC, בחברה ינסו להפתיע בהצעה לליניקר שכרגע נראה שרחוק מלקבל החלטה בנוגע לעתידו כפרשן בטלוויזיה הבריטית. ב-BT Sport רוצים מהפרשן שיוביל את הצוות המסקר את הפרמיירליג בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully