וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטרפו למסי, ניימאר ואמבפה: ההישג של התקפת ארסנל

התותחנים המשיכו לשבור שיאים ב-0:3 על פולהאם וסולומון, אודגור פירגן לטרוסאר שבישל שלושה שערים: "הוא הביא איתו דברים מדהימים, שמח לשחק לצדו". וגם, המספרים של ארטטה במועדון והדעיכה של המארחת

תקציר: פולהאם - ארסנל 3:0/ספורט1

לאחר ההפסד מול מנצ'סטר סיטי, היתה תחושה שארסנל עשויה לאבד את הובלת הטבלה וזה רק עניין של זמן עד שהאלופה המכהנת תעקוף אותה. אחרי הניצחון הערב (ראשון) 0:3 על פולהאם ומנור סולומון, התותחנים חיברו חמישה ניצחונות רצופים מאז אותו הפסד ופתחו מחדש פער של 5 נקודות על פני פפ גווארדיולה ושחקניו.

ההופעה של הלונדונים היתה מהמרשימות שלה העונה, עם כדורגל סוחף, מהיר ובעיקר קטלני שהותיר את המארחת בהלם וללא יכולת להגיב לשליטה והדומיננטיות של התותחנים. אחד הבולטים הערב היה לאנדרו טרוסאר, שחקן הרכש של ארסנל שהגיע בינואר מברייטון, והפך לראשון לבשל שלושער של בישולים במחצית אחת במשחק חוץ בפרמיירליג.

עוד בכדורגל עולמי

מרטין אודגור ארסנל. GettyImages
הופעה יוצאת מן הכלל. אודגור וטרוסאר/GettyImages

"אני שמח שהגעתי לכאן ולהשתתף כחלק מחגיגת השערים והניצחון הזה היה רגע מאושר מאוד", אמר טרוסאר בסיום. "תמיד מנסה לתרום לקבוצה בתקווה שזה יסייע לנו במאבק האליפות. מעכשיו זה 11 גמרים, צריך לנצח כל אחד מהם".

מרטין אודגור, קפטן הקבוצה שעלה למאזן של עשרה שערים העונה ובכך השתווה יחד עם סאקה ומרטינלי למסי, ניימאר ואמבפה עם כמות דו ספרתית של שערים, פירגן לתרומה של הבלגי והביע שביעות רצון על עוד ניצחון במירוץ האליפות: "טרוסאר הביא דברים מדהימים לקבוצה. אני אוהב לשחק לצדו, הוא נפלא ביכולת שלו לדעת מתי ואיך למסור. אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו בקבוצה. התחלנו טוב את המשחק ושלטנו, זה ירד קצת במחצית השנייה, אבל אנחנו מרוצים מאוד".

גבריאל ז'סוס חזר מפציעה ארוכה וערך הופעה ראשונה מאז חודש נובמבר. "זאת דחיפה אדירה עבורנו לקבל אותו בחזרה", סיפר הקפטן הנורבגי. "אנחנו יודעים שהוא נתן וימשיך לתת המון לקבוצה, אנו נרגשים לקבל אותו בחזרה אלינו".

גם למיקל ארטטה זה היה ניצחון מיוחד, כשהוא הגיע תוך 167 משחקים לניצחון ה-100 שלו על הקווים במועדון.

גבריאל ז'סוס ארסנל. GettyImages
זכו בו בחזרה. ז'סוס/GettyImages

בצד המפסיד, פולהאם ומנור סולומון רשמו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, כאשר זה היה משחקו הראשון מאז שהחל ברצף הכיבושים שלו שהישראלי לא כבש אחרי חמישה רצופים. הפעם, סולומון רשם הופעה פחות מוצלחת, עם איום אחד לשער ב-76 דקות, אך כל קבוצתו תפסה יום פחות טוב ומול מוליכת הטבלה התקשתה להגיע למצבים מסוכנים.

הקבוצה הלונדונית ירדה למקום השמיני, כאשר המשחק הבא שלה יהיה בראשון הבא (18:30), כאשר היא תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד במסגרת הגביע האנגלי.

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
נעצר אחרי חמישה כיבושים רצופים. סולומון/רויטרס

בחמישי (22:00, ספורט1) ארסנל תארח את ספורטינג ליסבון במסגרת שמינית גמר הליגה האירופית אחרי 2:2 במשחק הראשון בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully