וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פולהאם המועמד המוביל לטוטנהאם: "סולומון יילך בעקבותיו?"

מרקו סילבה סומן כמועמד המועדף להחליף את אנטוניו קונטה בקיץ, והספקולציות על כך שייקח איתו את הישראלי כבר החלו: "זה יתן להם יתרון במרוץ"

העיתונאי פבריציו רומאנו בריאיון על מנור סולומון לניב דברת/ספורט1

פולהאם אמנם נמצאת בירידה מסוימת בתקופה האחרונה, אבל העונה המפתיעה של הקבוצה הופכת את גיבוריה לשמות חמים בשוק. זה מתחיל קודם כל במרקו סילבה, מאמן פולהאם, שבימים האחרונים מוזכר כמועמד לעבור לקבוצות בכירות יותר בקיץ.

על פי ה"סאן", טוטנהאם סימנה את סילבה כמועמד המועדף עליה להחליף את אנטוניו קונטה המאכזב בקיץ הקרוב. חוזהו של קונטה יסתיים בתום העונה, ועל פי כל ההערכות הוא לא יחודש. התרנגולים מחפשים כוח עולה על הקווים, ומקווים שסילבה שחתום על חוזה בפולהאם גם לעונה הבאה, יהיה האיש שלהם.

גם אם התרחיש הזה עדיין רחוק מלהיות ממשי, יש כבר מי שתוהה האם סילבה יביא איתו את מנור סולומון כנדוניה מפולהאם. תקופת ההשאלה של סולומון לפולהאם תסתיים בתום העונה ואחריה הוא יחזור להשתייך לשחטאר דונייצק. על פי הערכות, קבוצות בכירות יתעניינו בשירותיו בקיץ.

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
יישאר בלונדון? סולומון/רויטרס
מאמן פולהאם מרקו סילבה. Nathan Stirk, GettyImages
שידוך טוב. מרקו סילבה/GettyImages, Nathan Stirk

אחת הקבוצות שהוזכרו בהקשר של סולומון היא טוטנהאם, וצירופו של סילבה, אם אכן יקרה, יציב אותה בנקודת פתיחה מצוינת להחתמה של הישראלי. "סילבה אוהב את סולומון, וסולומון אוהב את סילבה. אם סילבה יגיע לטוטנהאם, זה עשוי לתת להם יתרון במרוץ להחתמה של הישראלי", כתבו באנגליה.

מרקו סילבה נשאל על האפשרות שיעזוב לטוטנהאם בעונה הבאה וסירב להתייחס: "אני לא מדבר על נושאים כאלה. אנחנו המאמנים וגם השחקנים, לא יכולים לשלוט במה שנכתב בתקשורת. לא אגיב על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully