וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישורת האחרונה: אריאל בית הלחמי הוא המועמד המוביל לנבחרת ישראל

15.3.2023 / 9:58

אחרי פאבלו לאסו וסטפנוס דדאס, ראשי איגוד הכדורסל שוחחו גם עם איגור מיליצ'יץ', אבל נראה שיחזרו לאופציה הישראלית. המאמן שהוביל את נבחרת העתודה לשתי זכיות באליפות אירופה, הוא בעל הסיכוי הגבוה ביותר. שרון דרוקר עשוי לשמש כעוזרו

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - המבורג טאוורס 85:91/ספורט 1

המירוץ למינוי מאמן חדש לנבחרת ישראל מגיע לישורת האחרונה. אחרי הניסיונות להחתים זר - נראה כי איגוד הכדורסל חוזר לאופציה הישראלית, ואריאל בית הלחמי הוא המועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בתפקיד.

בשבועות האחרונים, מאז קבלת התשובה השלילית ממאמן ריאל מדריד לשעבר פאבלו לאסו, עלו כמה וכמה רעיונות של מועמדים. ראשי האיגוד קיימו שיחת זום עם עוזר מאמן פנרבחצ'ה סטפנוס דדאס, והייתה שיחה גם עם איגור מיליצ'יץ' הקרואטי, שהצעיד בקיץ את פולין לחצי גמר אליפות אירופה. לא הושג סיכום עם איש מהם - בין אם בגלל פער בתנאים שהוצעו ובין אם בגלל חוסר הסכמה בקרב מקבלי ההחלטות.

בית הלחמי (57), שמנסה להציל בימים אלה את הפועל גלבוע/גליל מירידה לליגה הלאומית, נחשב למועמד טבעי. הוא היה במרוץ עוד במינוי הקודם, לאחר שהוביל את נבחרת העתודה לזכייה בשתי אליפויות אירופה ב-2018 וב-2019, אבל גיא גודס הועדף על פניו.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. לירון מולדובן
זוכה להעדפה. בית הלחמי/לירון מולדובן

עוד בכדורסל הישראלי

עוד בוואלה!

אחרי שדחה את נבחרת ישראל, פאבלו לאסו מסביר: "לא רציתי למהר"

לכתבה המלאה

בנוסף לבית הלחמי, גם מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר התראיין לתפקיד והוא עשוי לשמש כעוזרו. דרוקר יוביל בעוד כשלושה חודשים את נבחרת הנשים להופעה ביורובאסקט בתל אביב, אבל מכיוון שהגברים ישחקו בטורניר הקדם אולימפי רק באוגוסט - לא תהיה התנגשות בין שני הקמפיינים.

באיגוד מקווים לסגור בתקופה הקרובה את סאגת המאמן, כדי להותיר לו זמן מספק להתכונן למשחקים בקיץ ואולי גם לקדם את סוגיית השחקן המתאזרח שיחזק את הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully