וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת מכבי תל אביב: אנאדולו אפס ניצחה 89:90 את ריאל מדריד

אלופת אירופה שוב קרסה ברבע הרביעי, אבל למזלה לארקין (18 נקודות ו-8 אסיסטים) לקח אחריות במאני טיים והעניק לה ניצחון קריטי בקרב על הפלייאוף

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

אלופת אירופה רחוקה מלהרים ידיים בקרב על פלייאוף היורוליג. הערב (שלישי) אנאדולו אפס אירחה את ריאל מדריד למשחק השלמה, כזכור המפגש לא התקיים במועד המקורי בעקבות רעידות האדמה ההרסניות בטורקיה בחודש שעבר, וזה הסתיים ב-89:90 דרמטי באיסטנבול בשחזור גמר העונה שעברה.

אנאדולו הגיעה למפגש כשהיא מפגרת בשני ניצחונות אחרי מכבי תל אביב שבמקום השמיני וידעה שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לספוג הפסד שלישי ברציפות ביורוליג, אחרי שנכנעה בשבוע שעבר תוך 48 שעות לכוכב האדום בסרביה ולמכבי תל אביב במשחק בית. ריאל מדריד, מנגד, ידעה שניצחון יצמיד אותה לאולימפיאקוס שבפסגה, אבל בעקבות ההפסד נותרה עם 19 ניצחונות לעומת 20 של היוונים.

אלייז'ה בריאנט שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
גם הוא בלט. בריאנט/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

המשחק היה בשליטה מוחלטת של הבלאנקוס בפתיחה והלבנים היו נראים כמי שבדרכם הבטוחה לניצחון שיבסס את מעמדם במקום הראשון ביורוליג, אלא שבשלוש הדקות האחרונות של הרבע השני יצאה אנאדולו לריצת 0:11 ולהפסקה ירדה ביתרון 39:42 - היתרון הראשון שלה במשחק להוציא את הסל הראשון בהתמודדות שקבע 0:2.

ברבע השלישי אנאדולו הפגיזה 35 נקודות מול 21 של הבלאנקוס, וזה כבר היה נראה כמו פער שממנו ריאל מדריד לא תוכל לחזור, אך ברבע האחרון והמכריע עצרה את הטורקים על 13 נקודות בלבד - אנאדולו לא קלעה במשך כמעט שש דקות, עד שאלייז'ה בריאנט וכריס סינגלטון תרמו סלים חשובים. ריאל מדריד הצליחה בכל זאת להשלים מהפך הירואי וקירבה את אנאדולו להפסד נוסף אחרי שני משחקים שהם איבדה בדקות ההכרעה יתרון מאוד משמעותי, עלתה ל-83:84 משלשה של גרשון יאבוסלה, אבל לארקין השיב בשלשה משלו, חילק אסיסט לטיבור פלייס ולא אפשר ללבנים לחזור עם ניצחון מטורקיה.

בריאנט הצטיין באנאדולו עם 17 נקודות ב-70 אחוזים מהשדה וגם שיין לארקין בלט עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים. וייל קלייברן תרם 15 נקודות, סילי מיצ'יץ' במשחק פושר קלע 10 נקודות ואילו רודריג בובואה שנפצע נגד מכבי תל אביב לא שותף כלל. בריאל מדריד קלע דז'נאן מוסה 16 נקודות וכן בלט גבריאל דק עם 15 נקודות (7 מ-7 מהעונשין).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ביום חמישי ייצא לדרך המחזור ה-29 ביורוליג ובו תארח אנאדולו אפס את פרטיזן בלגרד ואילו ריאל מדריד תארח את אולימפיה מילאנו. מכבי תל אביב תארח באותו הערב את באסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully