וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שדחה את נבחרת ישראל, פאבלו לאסו מסביר: "לא רציתי למהר"

המאמן הספרדי התייחס להחלטתו לוותר על הצעת האיגוד: "זה לא היה קל". על עתידו המקצועי: "הייתי רוצה להיות תמיד באותה קבוצה"

תקציר: מלאגה - טנריפה 80:83/ספורט1

לא רחוק היום שבו פאבלו לאסו יחזור לאמן כדורסל, אבל זה לא יקרה בנבחרת ישראל. הספרדי, שדחה השבוע את ההצעה מאיגוד הכדורסל ומבוקש בפנאתינייקוס לקראת העונה הבאה, העניק ריאיון לבלוגר סרחיו וגאס והסביר את החלטתו ואת תהליך בחירת הקבוצה הבאה שלו ביורוליג.

"לא רציתי למהר. זו לא החלטה קלה", אמר לאסו בנוגע לוויתור על ההצעה לאמן את הנבחרת. "להחליף עבודה זה לא קל, לא רק כמאמן. במקרה שלי, הייתי בר מזל לבלות 11 שנים באותה קבוצה. הייתי רוצה להיות תמיד באותה קבוצה, כי זה אומר שמעריכים אותך. העריכו אותי המון איפה שהייתי, גילו סבלנות כלפיי ולא קל להיות סבלניים כלפי מאמן, יש לנו את הקטעים שלנו".

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. דני מרון
לא רצה למהר. פאבלו לאסו/דני מרון

המאמן בן ה-55, שמחכה להזדמנות הבאה מאז שריאל מדריד שחררה אותו בקיץ שעבר, סיפר מה ייקח בחשבון לפני שהוא חותם על החוזה הבא: "יש הרבה דברים שאתה מעריך במועדון. אתה מעריך אנשים. חשוב מאוד לדעת מי עובד במועדון, איך עובדים, מה החזון. לכל קבוצה יש משהו שאתה צריך להזדהות איתו. הרבה פעמים אלה האנשים, הפרויקט, העיר. בסן סבסטיאן החתמתי שחקנים שהתחרטתי עליהם, כי הם לא התאימו לעיר. יש אחרים שמתאימים מאוד. אם אתה רוצה סגנון חיים אמריקאי, זה מה שמדריד מציעה. אותו הדבר לגביי כמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully