וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף סרליס מונה למאמן פנאתינייקוס, שחולמת על לאסו או שאראס

הספרדי שסירב לנבחרת ישראל נחשב למועמד המוביל לקראת העונה הבאה, גם מאמן ברצלונה על הכוונת. סרליס יזוז לעמדת העוזר אם ינחת שם גדול

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

פאבלו לאסו סירב להצעת איגוד הכדורסל לאמן את נבחרת ישראל, בטענה כי הוא "בוחן מספר הצעות מקבוצות יורוליג לעונה הבאה". אחת מהקבוצות הללו, כך מדווחים היום (שלישי) בתקשורת היוונית, היא פנאתינייקוס.

אחת מאכזבות העונה ביורוליג מינתה היום את כריסטוף סרליס כמאמן זמני עד תום העונה, אך בקיץ היא מקווה להתחמש במאמן בעל שיעור קומה. אם לאסו יגיע, סרליס בן ה-48 - שמגיע מלאבריו וכבר שימש כעוזר בפנאתינייקוס בעבר - ישמש כעוזרו של הספרדי. במועדון הציעו לג'אנמרקו פוצקו חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, אך הוא סירב.

מועמד נוסף עליו צפויה פנאתינייקוס להסתער בקיץ הוא שרונאס יאסיקביצ'יוס, ששיחק במועדון בעונת 2011/12 ואהוב מאוד באתונה. ביוון טוענים ששאראס לא אמור להמשיך בברצלונה, ועשוי לפנות את דרכו לחזרתו של צ'אבי פסקוואל.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. רויטרס
לאן עכשיו? לאסו לאסו/רויטרס

לאסו שסבל בעונה שעברה מבעיות בריאותיות ואולץ לעזוב את ריאל מדריד בקיץ, אמר אתמול ל"מארקה": "אני לא ממהר לחזור לקווים, אבל אם אקבל את ההצעה הנכונה, אקפוץ עליה. צ'אבי פסקואל כל הזמן אומר לי שאני חייב לצאת מספרד. זה מה שאני מחפש עכשיו. לאמן קבוצות בליגה הספרדית פחות מעניין אותי בשלב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully