וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי אלבה לא מוכן לעזוב, ברצלונה תציע לדמבלה חוזה חדש

המוליכה מנסה להראות למגן את הדרך החוצה, הוא מעדיף להילחם על מקומו. במועדון עובדים על הארכת החוזה של הצרפתי, פאטי הוצע לארבע קבוצות פרמיירליג

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

על רקע הדרמה בגזרת גאבי, ממשיכה ברצלונה לעסוק בסגל לקראת העונה הבאה. לפי דיווחים בספרד, ג'ורדי אלבה לא מוכן לעזוב את הקבוצה, אף ששיחק 68 דקות בלבד בששת המשחקים האחרונים.

"אלבה רוצה להראות לברצלונה שהוא עדיין יכול להיות בחירה ראויה להרכב", נכתב ב"ספורט". "הוא מבין שאלחנדרו באלדה בכושר טוב יותר, אבל מחכה להזדמנות שלו, עובד כפי שמעולם לא עבד באימונים ומחכה לזמן שלו. לכן, הוא שולל אפשרות של עזיבה בקיץ. הוא לא מחפש קבוצה אחרת, אף שהוא יודע שהמועדון ינסה ללחוץ עליו לעזוב בעסקת מכירה או השאלה".

ברצלונה תנסה לקצץ במשכורות - ובפרט במשכורות השחקנים הוותיקים - לקראת הקיץ. לפי דיווחים, במועדון אפילו מוכנים לאפשר לאלבה לעזוב ללא תמורה ולהשלים את ההפרש במשכורות אם ימצא קבוצה חדשה, עד תום חוזהו בקיץ 2024. המגן עצמו, כאמור, לא רוצה בכך.

ג'ורדי אלבה ברצלונה. GettyImages
לא מוכן לעזוב. אלבה/GettyImages

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שחקן נוסף שעתידו לוט בערפל הוא אנסו פאטי. לפי "הסאן", ילד הפלא הוצע על ידי סוכנו ז'ורז'ה מנדש למספר קבוצות פרמיירליג, וביניהן מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, ליברפול וניוקאסל. פאטי, שאיבד ממעמדו ברוטציה של צ'אבי לאחרונה, מעוניין גם הוא להישאר, אך אם ימשיך לשבת על הספסל עד תום העונה, לא מן הנמנע שדעתו תשתנה.

מי שנמצא במגמה הפוכה מאנסו פאטי הוא עוסמאן דמבלה, שהפך אט אט לאחד השחקנים החשובים בברצלונה. לפי פבריציו רומאנו, הקטלאנים רוצים להאריך את חוזהו של שחקן הכנף הצרפתי, שכרגע עתיד להסתיים ב-2024, וכולל סעיף שחרור של 50 מיליון יורו בלבד בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully