וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני לייפציג, גווארדיולה מבין: "ימדדו אותנו לפי ליגת האלופות"

הציפיות ברורות למאמן מנצ'סטר סיטי לקראת גומלין שמינית הגמר (ג', 22:00), בו ווקר ודה בראונה צפויים לשוב ל-11: "זה היה מובן אם הייתי מאמן ריאל מדריד, אבל זה לא ישתנה"

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים14/03/2023
מנצ'סטר סיטי
  • האלאנד (22, פנדל)
  • האלאנד (24)
  • האלאנד (45)
  • גונדואן (49)
  • האלאנד (53)
  • האלאנד (57)
  • בראונה (90)
0
    ר.ב. לייפציג
    תקציר: קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

    מנצ'סטר סיטי תנסה לעלות מחר (שלישי, 22:00) לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות, כשתארח את גומלין שמינית הגמר נגד ר.ב. לייפציג אחרי שהקבוצות נפרדו ב-1:1 בגרמניה במשחק הראשון לפני שלושה שבועות, כאשר מאז ניצחה אלופת אנגליה את כל ארבעת משחקיה בכל המסגרות. הסיטיזנס עומדים על רצף של תשעה ניצחונות ביתיים מול קבוצות גרמניות במפעל הבכיר ביבשת, כשבכל אחד מהמשחקים הם כבשו לפחות פעמיים.

    לרשותו של פפ גווארדיולה יעמוד סגל מלא ומי שצפויים לחזור להרכב הוא קייל ווקר, שהסתבך לאחרונה מחוץ למגרשים, וקווין דה בראונה שעלה מהספסל בניצחון 0:1 על קריסטל פאלאס ונמצא בכושר פחות טוב לאחרונה. אילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה, פיל פודן וריאד מאחרז ייאבקו על שני מקומות ב-11.

    קווין דה בראונה, שחקן מנצ'סטר סיטי. Shaun Botterill, GettyImages
    קווין דה בראונה אמור לחזור להרכב/GettyImages, Shaun Botterill

    זה לא סוד שאי זכייתו בליגת האלופות נחשבת לכתם משמעותי על הקדנציה של גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, לאור ההשקעה הכלכלית העצומה והסגל עתיר הכוכבים שעמד לרשותו בכל עונה מאז הגיע למועדון האנגלי.

    במסיבת העיתונאים לקראת לייפציג, הקטלאני הביע הסכמה חלקית עם הקביעה שמידת הצלחתו בליגת האלופות תגדיר את תקופתו כמאמן התכולים: "כן, מבחינת הדעה הציבורית. זה לא אומר שאני מסכים, אבל ללא ספק נימדד לפי זה. כשהגעתי לכאן שאלו אותי, 'אתה פה כדי לזכות בליגת האלופות?'. אמרתי 'מה?'. הייתי מבין את זה אם הייתי מאמן את ריאל מדריד, אבל זה לא ישתנה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    אמיל פורסברג ר.ב. לייפציג לצד טימו ורנר. GettyImages
    בכושר טוב. פורסברג/GettyImages

    מן העבר השני, לייפציג מגיעה אחרי ניצחון 0:3 על בורוסיה מנשנגלדבאך, אך במשחק שלפני כן, בו הפסידה 2:1 לדורטמונד, מחזיקת הגביע הגרמני איבדה שוב את כריסטופר אנקונקו, מלך השערים שלה שנפצע שוב אחרי שחזר רק לאחרונה, וייעדר מחר. גם קסאבר שלאגר קרע רצועה בקרסול באותו משחק וייתכן כי גמר את העונה, כך שהמאמן מרקו רוזה ייאלץ להסתדר עם חיסורים מהותיים.

    אמיל פורסברג, שמצא את הרשת בכל שלושת המשחקים של לייפציג בבונדסליגה מאז המפגש הקודם עם סיטי, יוביל את התקפת ה"שוורים" בתקווה להפתיע באצטדיון איתיחאד ולהעפיל לרבע הגמר.

    הרכבים משוערים

    מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, מנואל אקנג'י, רובן דיאס, נתן אקה, רודרי, אילקאי גונדואן, קווין דה בראונה, ריאד מחרז, ג'ק גריליש, ארלינג הולאנד.

    ר.ב. לייפציג: יאניס בלאסוויך, לוקאס קלוסטרמן, וילי אורבן, יושקו גברדיול, מרסל הלסטנברג, אמאדו האידרה, קונרד לאימר, אמיל פורסברג, דומיניק סובוסלאי, טימו ורנר, אנדרה סילבה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully