וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חמישי ברציפות להפועל חיפה, שתצרף את ג'יימס פלדין

המשבר ברוממה נמשך עם 90:79 בבית לאילת, שחיברה ניצחון שני ברציפות. אקס הפועל ירושלים (34, 1.93) שב מפציעה ארוכה ואחרי שיעבור בדיקות רפואיות יצטרף כדי להחליף את קאדים אלן המושעה

תקציר ליגה ספרדית כדורסל: ריאל מדריד - בילבאו 65:86/ספורט1

המחזור ה-19 בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם משחק חשוב בחלק התחתון של הטבלה, בו הפועל אילת חיברה ניצחון שני ברציפות וגברה 79:90 בחוץ על הפועל חיפה. הקבוצה של שרון דרוקר ממשיכה בתקופה הכי גרועה של העונה ומסתבכת במאבקי התחתית עם הפסד בחמשת משחקי הליגה האחרונים. האורחת, שחגגה גם בשבוע שעבר בקרב הקריטי מול הפועל גלבוע/גליל, עלתה למאזן 14:5 בהשוואה ל-12:6 החיפאי.

הקבוצה המקומית הוליכה לאורך רוב הרבע הראשון באולם ברוממה, אך אילת הפכה עם ריצת 0:10. המומנטום של הלבנים המשיך גם ברבע השני, ובמהרה דרוקר מצא את עצמו בפיגור דו ספרתי. עוד לפני ההפסקה הגדיל טרן פאטוויי את היתרון ל-16 נקודות, אך במחצית היתרון האילתי עמד על 34:44.

חיפה ניסתה למזער מעט נזקים, אך ללא הצלחה רבה. הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה ברחה פעם נוספת, וכשוויל ריימן צימק ל-75:68 בלבד ארבע דקות לבאזר, אנטוניוס קליבלנד ומנג'וק מתיאנג התעוררו עם קליעות חשובות שסגרו סיפור. קליבלנד להט עם 29 נקודות אצל המנצחת, פאטוויי קלע 16. אייזיאה קאזינס הוביל את המפסידה עם 22 נקודות, דאבל דאבל של 17 נקודות ו-10 אסיסטים לאנתוני היקי.

קלעו לאילת: אנטוניוס קליבלנד 29, טרן פאטוויי 16, אריק גריפין 14, עמית גרשון 10, נתנאל ארצי 9, מנג'וק מתיאנג (14 ריבאונדים) ואוסטין טילמן 6 כ"א.

קלעו לחיפה: אייזיאה קאזינס 22, אנתוני היקי 17 (10 אסיסטים), וויל ריימן 13, שון ג'ונס 12, גור לביא 6, ג'סטין טילמן, עמית שמחון וספנסר וייס 3 כ"א. שותף ולא קלע: אופק אביטל.

עוד בכדורסל

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דני מרון
חוזר לישראל. ג'יימס פלדין/דני מרון

כחלק מהמאמצים לבלום את כדור השלג, הפועל חיפה תצרף עד לסיום העונה את ג'יימס פלדין. הגארד האמריקאי-דומיניקני ששיחק בהצלחה במשך שנתיים בהפועל ירושלים, ינחת בישראל כדי להצטרף לקבוצה. פלדין לא שיחק במהלך השנה האחרונה בשל פציעה, אך חזר לפני יותר מחודש לאימונים, ובחיפה יבדקו אותו רפואית ולאחר מכן הוא צפוי לחתום עד לסיום העונה כדי לנסות ולעזור לקבוצה לצאת מהמשבר אליו נקלעה.

פלדין (34, 1.93) שיחק בחמש השנים הראשונות שלו באירופה בספרד ובאיטליה לפני שהגיע ליורוליג וחתם בפנאתינייקוס במדיה שיחק שנתיים. אחרי עונה אחת בכוכב האדום בלגרד הגיע להפועל ירושלים בתור רכש נוצץ והיה חלק מרכזי בקבוצה שזכתה בגביע המדינה במשך שנתיים ברציפות. בקיץ 2020 הוא עזב את ירושלים וחתם בבטיס הספרדית, המשיך לתקופה מסוימת בכווית לפני שהצטרף לפורטיטודו בולוניה במדיה נפצע.

הפועל חיפה רשמה רחוקה שלושה משחקים מגלבוע/גליל, נועלת הטבלה, לה משחק אחד פחות. במועדון חיפשו בתקופה האחרונה מחליף לקאדים אלן שהושעה בשל סמים, כשמי שצורף במקומו היה אייזיאה קאזינס על חוזה זמני. האדומים חוששים מהסתבכות בתחתית, ומקווים שעם המהלך הנוכחי יוכלו להבטיח את מקומם בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully