וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסייע לרונאלדו? לאהוס ישפוט את משחק העונה בערב הסעודית

שיבוץ פרובוקטיבי בקרב על פסגת הליגה בין אל נאסר לאל איתיחאד, כשהשופט הספרדי שעל פי דיווחים מקרוב לפורטוגלי, ינהל את ההתמודדות. זכור משליפת שיא הצהובים ברבע גמר המונדיאל בין ארגנטינה להולנד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

משחק העונה בליגה הסעודית יתקיים מחר (חמישי) ויפגיש את מוליכת הטבלה, אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו, מול אל איתיחאד מהמקום השני, כשבין שני המועדונים מפרידות רק שתי נקודות. המשחק, שעשוי גם כך להכריע את מאבק האליפות בערב הסעודית, קיבל תפנית מפתיעה כשמתאו לאהוס, השופט הספרדי הפרובוקטיבי, ישפוט את קרב הצמרת.

לאהוס זכור לרבים כשופט בליגה הספרדית בשנים האחרונות ואחד הבכירים בעולם. הספרדי החל לשפוט בלה ליגה ב-2008, ומוכר בעיקר ביד הקלה שלו על פנקס הכרטיסים בכך שהוא נוטה לשלוף כרטיסים צהובים ואדומים ללא הבחנה. רק ב-1:1 של ברצלונה בחודש דצמבר האחרון מול אספניול, צ'אבי התבטא נגד ניהול המשחק של לאהוס. במשחק בין ארגנטינה להולנד ברבע גמר המונדיאל האחרון, לאהוס שלף לא פחות מ-18 כרטיסים צהובים - שיא מונדיאל - כאשר לליאונל מסי העניק צהוב רק על ויכוחים מיותרים באחד המשחקים הטעונים בתולדות המפעל.

עוד בכדורגל עולמי

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר. Khalid Alhaj/MB Media, GettyImages
מקדמה לקראת משחק העונה? רונאלדו/GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

על פי דיווחים בספרד, השיבוץ התמוהה של לאהוס למשחק העונה בערב הסעודית מעלה סימני שאלה נוספים, כשמדווח שרונאלדו ולאהוס "חברים קרובים", אך הטענות ללא כל הוכחה מאחוריהן. בפן הספורטיבי, הכוכב הפורטוגלי ינסה להגדיל את מאזן השערים שלו שעומד על 8 ב-6 משחקים, ולקרב את אל נאסר לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully