וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי על ההצגה של לאהוס: "השופט איבד שליטה, אבל התיקו באשמתנו"

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 18:46

השופט גנב את ההצגה ב-1:1 של ברצלונה, בתקשורת ביקרו: "אי אפשר ככה". ג'ורדי אלבה טוען: הוא הוציא לי צהוב כי שכח שכבר היה לי אחד

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על וולבס/ספורט1

ברצלונה איבדה היום (שבת) שתי נקודות חשובות ויקרות במאבק האליפות הצמוד שלה מול ריאל מדריד, כשהסתפקה ב-1:1 ביתי מול אספניול. כוכב המשחק היה ללא ספק מתאו לאהוס, שופט המשחק, ששלף שבעה כרטיסים צהובים ושני אדומים תוך שש דקות סוערות.

השיא היה כאשר שלף שני אדומים במהלך אחד: לאהוס שלף צהוב שני לוויניסיוס דה סוזה ואדום ישיר ללאנדרו קאבררה באותו המהלך, אבל אז לאחר בדיקת VAR ביטל את הפסיקה נגד קאבררה שנשאר על המגרש. אגב, בלמה של אספניול סחב כרטיס צהוב, כך שאם לאהוס היה מחליט לשנות את החלטתו לכרטיס צהוב בעקבות הפגיעה בראשו של לבנדובסקי, קאבררה עדיין היה מורחק. לפני כן הרחיק את ג'ורדי אלבה בצהוב שני, אבל לטענת מגן ברצלונה, הוא כלל לא ידע שיש לו צהוב ראשון!

ב"מונדו דפורטיבו" הגדירו את המשחק כ"מופע של לאהוס" וב"מארקה" ביקרו: "אי אפשר לנהל משחק ככה. יותר מדי כרטיסים ולא ברור למה בוטל האדום לקאבררה". אגב, בשני המשחקים האחרונים שלו, רבע גמר המונדיאל בין ארגנטינה להולנד והדרבי של ברצלונה, שלף לאהוס בסך הכל 32 כרטיסים צהובים!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ברצלונה ג'ורדי אלבה מתוסכל אחרי שהורחק. רויטרס
מתוסכל. אלבה/רויטרס
השופט מתאו לאהוס מול מאמן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
השופט מתאו לאהוס מול מאמן ברצלונה צ'אבי/רויטרס

מאמן ברצלונה צ'אבי אמר בסיום: "התיקו הזה באשמתנו, הורדנו קצב ולא הרגנו את המשחק. לאהוס שלף כרטיסים מיותרים והמשחק יצא משליטה, גם אמרתי לו את זה בסיום. בדרך כלל הוא יותר קר רוח. אלבה אמר לי שהשופט כלל לא אמר לו שיש לו צהוב ראשון, השופטים צריכים לדבר על מה שקרה". לטענת סרג'י רוברטו, "ג'ורדי שכח שיש לו כרטיס צהוב. לא יודע מה הוא אמר שהביא להרחקתו, כולנו הופתענו". לטענת אלבה, "מתאו לא זכר שהוא כבר נתן לי צהוב.. הוא הוציא לי כרטיס, ולא זכר שזה צהוב שני. לפעמים אני טועה, אבל לא היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully