וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח שם סוף לשמועות: "מרוצה מברונו פרננדש, הוא הקפטן שלנו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס לדיווחים לפיהם הפורטוגלי יאבד את הסרט בעקבות חוסר אמון מחבריו. רשפורד על ה-7:0 בליברפול: "החמצתי ב-0:0, הכל יכול היה להיראות אחרת"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

שלושה ימים אחרי שמנצ'סטר יונייטד הושפלה 7:0 על ידי ליברפול וספגה מכה קשה שכנראה הוציאה אותה סופית ממאבק האליפות, היום (רביעי) המאמן אריק טן האח התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד בטיס בשמינית גמר הליגה האירופית (22:00, ספורט2) ובה התייחס לראשונה לפרסומים השונים על מעמדו של ברונו פרננדש והפרסומים לפיהם חבריו לקבוצה איבדו בו אמון.

הפורטוגלי, שעונד את סרט הקפטן מאז שהארי מגווייר איבד את מקומו בהרכב, הואשם על ידי אוהדים רבים ובייחוד אנשי תקשורת שונים בכך שניגש לטן האח וביקש להתחלף בפיגור של שישה שערים, אלא שפרננדש והמועדון מיהרו להכחיש והבהירו כי הוא רק ניגש לספסל בעקבות שינוי טקטי שבוצע.

ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד נגד ליברפול. רויטרס
ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד נגד ליברפול/רויטרס

למרות הכחשת השדים האדומים, ב"דיילי מייל" ובאתרים נוספים נכתב שהפורטוגלי לא צפוי להמשיך כקפטן הקבוצה מכיוון ששחקני הקבוצה "מטילים ספק ביכולתו לעמוד בדרישות התפקיד והתאמתו". טן האח החליט לשים לכך סוף כשהצהיר היום: "ברונו הוא הקפטן שלנו. יש לו עונה יוצאת מן הכלל ויש לו תפקיד מאוד משמעותי שבזכותו הגענו לאן שהגענו. אף אחד לא מושלם וכולם עושים טעויות, אבל אני מאוד מרוצה מברונו ושמח שהוא הקפטן שלנו כאשר הארי לא על המגרש".

כשנשאל ההולנדי על האווירה בחדר ההלבשה מאז השביעייה, הוסיף: "השחקנים ממש לא איכזבו אותי נגד ליברפול, כולנו יחד באותה הסירה - מנצחים ביחד ומפסידים ביחד. מה שקרה ביום ראשון היה רע, אבל עלינו להתמודד עם זה. שוחחנו על כך, צפינו במשחק ועכשיו עלינו לעשות 'ריסט' ולהתחיל מחדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Richard Heathcote, GettyImages
לולא ההחמצה שלו באנפילד "הכל היה נראה אחרת"/GettyImages, Richard Heathcote

לצדו של טן האח ישב מרכוס רשפורד שהוסיף: "לא היינו מאורגנים ולא הצלחנו לתקשר אחד עם השני כי כולנו ניסינו לחזור למשחק וזה גרם לכך שלא שיחקנו לפי העקרונות שלנו. ממש לא ויתרנו נגד ליברפול, אלו שטויות, אני החמצתי הזדמנות טובה והיינו יכולים להוביל 0:1 ואז הכל היה נראה אחרת".

על פרננדש אמר: "אני אוהב לשחק עם ברונו, כמו שאתם יכולים לדמיין. אני מאה אחוז מאחוריו, הוא עוזר לכולם להיות מנהיגים טובים יותר".

לסיכום נשאל על הכושר האדיר בו הוא נמצא העונה: "ההבדל העיקרי הוא שלעונה הזו הגעתי כשאני כשיר במאת האחוזים. עשיתי מחנה אימונים טוב ואחר כך הייתי צריך להתרגל למאמן החדש, לצוות ולדרך שבה אנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully