וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התבוסה 5:1 לבנפיקה: קלאב ברוז' פיטרה את סקוט פארקר

האנגלי סיים את דרכו בעיקר בגלל התוצאות בליגה הבלגית; הצעיד את הקבוצה לשני ניצחונות בלבד ב-12 משחקים בכל המסגרות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

פחות מיממה אחרי התבוסה 5:1 לבנפיקה בליסבון, קלאב ברוז' הבלגית פיטרה את מאמנה סקוט פארקר. האנגלי בן ה-42 מונה לתפקיד ב-31 בדצמבר והחזיק מעמד 12 משחקים (10 בליגה, 2 בליגת האלופות). תחתיו ברוז' השיגה שני ניצחונות בלבד וצברה בליגה 12 נקודות מ-30 אפשריות. התבוסה אמש הייתה בבחינת הקש ששבר את גב הגמל והסיבה המרכזית לסיום דרכו הן התוצאות בליגה.

פארקר ירצה לשכוח את עונת 2022/23 במהרה מכיוון שברוז' היא הקבוצה השנייה שמפטרת אותו. הוא התחיל את העונה בבורנמות' וגם הצעיד אותה לניצחון 0:2 על אסטון וילה במחזור הראשון בפרמיירליג, אבל לאחר מכן הגיעו תבוסות 4:0 למנצ'סטר סיטי, 3:0 לארסנל ו-9:0 לליברפול. אחרי התשיעייה הוא סיים את דרכו בבורנמות'.

מאמנה המפוטר של קלאב ברוז', סקוט פארקר. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
עונה עגומה. פארקר/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

פארקר ששיחק בין היתר בצ'לסי, ניוקאסל, ווסטהאם וטוטנהאם, ורשם 18 הופעות בנבחרת אנגליה, יחפש כעת ג'וב חדש. ברוז' מצדה, תחפש כמובן מאמן שיסייע לה לסיים במקום הרביעי (בו היא נמצאת כעת) ולהגיע לפלייאוף העליון בבלגיה. מאבק האליפות נראה אבוד גם עם קיזוז בגלל שהקבוצה מפגרת ב-21 נקודות אחרי גנק שבמקום הראשון.

מי שהתחיל את העונה על הקווים של ברוז' היה קארל הופקנס. הוא הוביל אותה לזכייה בסופר קאפ הבלגי ולקמפיין סנסציוני בליגת האלופות: מקום שני בבית ב', אחרי פורטו ולפני באייר לברקוזן ואתלטיקו מדריד. בליגה הדברים עבדו הרבה פחות טוב והוא פוטר ב-27 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully