וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה באסיפה: "רואה מהצד כמה אתם מגובשים, הסיפור שלנו לא נגמר"

8.3.2023 / 18:20

מאמן מכבי תל אביב שוחח עם שחקניו לראשונה מאז ההפסד להפועל ירושלים, החמיא לגיבוש וביקש במהלך האסיפה הארוכה: "תביאו את הרוח הזו גם למשחקים. מאמין בכם, יש עוד מספיק זמן לתקן". דוידזאדה אמור להיות כשיר להפועל חיפה

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב/ספורט1

כמעט ארבעה ימים אחרי ההפסד להפועל ירושלים, שוחח הבוקר (רביעי) אייטור קראנקה לראשונה עם שחקני מכבי תל אביב. באסיפה שארכה כמעט שעה היו גם היבטים טקטיים מקצועיים שגובו בקטעי וידאו על ההבדלים בין רבע השעה הראשונה להמשך המשחק, על הטעויות שעשו השחקנים וגם על הטעויות שעשה המאמן.

יחד עם זה, היה גם פן אחר באסיפה הארוכה ובמהלכה אמר קראנקה בין היתר: "אני רואה מהצד כמה אתם מגובשים, אני מבחין באחדות שיש כאן כל השבוע ביניכם ובחיבור הטוב שיש פה בין כל השחקנים. אלה באמת דברים שלא ראיתי בכל מקום שבו עבדתי, ואני רוצה שתביאו את הרוח הזו גם למשחקים, בטח כשאנחנו בפיגור וצריכים להיות ביחד ולהאמין שאנחנו יכולים לנצח".

קראנקה הוסיף ואמר: "אני מבין שכולם סוגרים לנו את הסיפור ואומרים שאנחנו כבר לא חלק מהתחרות העונה. אני לא מרגיש ככה, אני באמת לא חושב שצריך לחשוב יותר מדי רחוק. יש לנו משחק בשבת ואנחנו צריכים להתרכז רק בו, אבל באופן כללי ראיתי הכול בכדורגל ויש עוד מספיק זמן כדי לתקן. אני מאמין בכל שחקן כאן, אין לי בכלל ספק ביכולת של השחקנים במכבי תל אביב ואני מקווה ומצפה שנפגין את זה גם על הדשא כבר בשבת הקרובה".

עוד בכדורגל ישראלי

עוד בוואלה!

אוואט גילה: "בניון היה זה שהכניס מדיניות של חדר לבד בנבחרת"

לכתבה המלאה

לאחר האסיפה ערך קראנקה אימון ארוך מהרגיל, בו השתתף גם אופיר דוידזאדה שאמור להיות כשיר בריאותית למשחק בשבת מול הפועל חיפה ואולי אף יחזור להרכב.

בסיום האימון יצאה משלחת של שישה שחקנים: דוידזאדה, אבי ריקן, פארפה גיאגון, דור פרץ, דן גלזר ואנריק סבוריט לאצטדיון בלומפילד, שם חיכו להם כ-700 אוהדים צעירים והוריהם, למפגש לכבוד חג הפורים.

בדרך כלל המפגשים הללו הם יותר למען הילדים, אבל במכבי תל אביב הרגישו היום שהמפגש היה יותר למען השחקנים שכזכור בשבת האחרונה ספגו שריקות בוז וגידופים מהיציעים שהביאו אפילו את ערן זהבי להתבטא נגד התופעה. המפגש היום, על רקע הרוח הלא טובה שמלווה את הקבוצה בשבוע האחרון, הוסיף מאוד לשחקנים עצמם, כך לדברי אנשים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully