וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט גילה: "בניון היה זה שהכניס מדיניות של חדר לבד בנבחרת"

שוער העבר מופתע מהסיום העגום של הפרשה, מגדיר את חלוץ מכבי תל אביב כ"גדול שחקני ישראל" ומספר: "כשיוסי הגיע מליברפול, גם הוא נהנה מחדר לבד בנבחרת. אין עם זה שום בעיה בכדורגל המודרני"

נאום המוטיבציה של אלון חזן לשחקני נבחרת ישראל לפני המשחק מול אלבניה/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

יוסי בניון ואלון חזן אולי קיוו שההודעה המוקדמת על כך שערן זהבי לא יחזור לנבחרת תוריד את הפרשה מסדר היום, אבל זה רחוק מלקרות בינתיים. אתמול (שלישי) התראיין לרדיו 103FM שוער העבר ופרשן ההווה דודו אוואט, הביע את דעתו על הפרשה העגומה, וגם חשף סיפורים מפתיעים על בניון מימיו כשחקן פעיל בנבחרת.

"גם בתקופה שלי בנבחרת היו שחקנים שישנו בחדר לבד. אין בעיה עם זה", אמר אוואט. "היום בכדורגל המקצועני נותנים לשחקנים את התנאים הטובים ביותר כדי שהם יוכלו לבוא לידי ביטוי במגרש, זה קיים בקבוצות בחו"ל וזה היה קיים גם בנבחרת ישראל בתקופה שלי. תקופה מסוימת אפילו יוסי בניון נהנה מחדר לבד, הוא הכניס את המדיניות הזו כשהוא הגיע מליברפול. למרות שכשאני הייתי בנבחרת, אני ויוסי תמיד היינו ביחד".

האזינו לראיון עם אוואט

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל בכדורגל עם דודו אוואט. ברני ארדוב
פרטים מפתיעים. אוואט עם בניון/ברני ארדוב

אוואט המשיך: "יוסי שעשה קריירה אולי הגדולה ביותר של שחקן ישראלי, הוא יודע איך להתייחס לשחקנים באמת גדולים. הם (הוא ואלון חזן) היו צריכים להגיד את האמת 'ערן, כרגע אנחנו מאמינים בשחקנים אחרים ובוא נראה מה יהיה בעתיד. תרצה לבוא, תבוא. לא תרצה, לא תבוא'. אני חושב שבסופו של דבר שחקן כמוהו, גדול שחקני ישראל בכלל וגם מלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים, מצער מאוד שזה נגמר ככה".

האם מבחינתו זהבי היה צריך לפתוח במשחק הקרוב של הנבחרת מול קוסובו: "אני חושב שערן צריך להיות בנבחרת, בטח גם כדוגמא לצעירים, להעניק להם מהניסיון שלו. ראינו מה אוסקר עשה במכבי תל אביב כשערן היה לידו, ראינו את ההתקדמות שלו. אפשר להתווכח, אבל אני חושב שערן, עם 15 שערי ליגה, מלך השערים בצוותא עם עומר אצילי, נכנס לכושר טוב. יש הזדמנות באמת להגיע ליורו. אני חושב שערן היה יכול בהחלט גם להיות בהרכב. גם אם הוא לא היה פותח, זה לא צריך להיות סוף העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully