וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות סכנת הצהובים: ברדה צפוי לשתף את ויטור, שאפי ושמיר במחזור הסיום

7.3.2023 / 16:58

השלושה ייעדרו ממשחק העונה מול מכבי חיפה אם ייספגו צהוב חמישי מול עירוני קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט2), אך מאמן הפועל באר שבע מתעקש שאין לשמור שחקנים. פאון המריא לרומניה וצפוי להיות מחוץ לסגל של האדומים

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

לאחר שאתמול (שני) הסתמן באופן סופי לוח המשחקים של הפלייאוף העליון בליגת העל, בהפועל באר שבע החלו בהכנות לקראת מחזור סיום העונה הסדירה מול עירוני קרית שמונה, כאשר שלושה שחקנים בכירים של האדומים בסכנת צהובים למשחק העונה מול מכבי חיפה.

מיגל ויטור, שאפי סוליימאנוב ועדן שמיר סופרים ארבעה כרטיסים צהובים, ואם יקבלו צהוב נוסף ביום ראשון מול עירוני קרית שמונה, יחמיצו את משחק העונה בפלייאוף מול הירוקים שייערך במחזור ה-28. השלושה צפויים לשחק מול קבוצתו של סלובודן דראפיץ', כי מבחינת אליניב ברדה אין מקום לשמירת שחקנים עד לכדי מצב של הימנעות משיתופם. המאמן רואה תמיד במשחק הקרוב כמשחק הכי חשוב ולא עושה תכנונים לטווח רחוק. יחד עם זה, קרוב לוודאי שמאמן הפועל באר שבע יזהיר את השלושה ויתזכר אותם כמה פעמים באשר לכרטיסים הצהובים.

עוד בכדורגל ישראלי

מיגל ויטור הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זקוקים לקפטן במשחק העונה. ויטור/ברני ארדוב

להפועל באר שבע התווספו שמות חדשים לרשימת הפצועים אחרי שאדריאן פאון והלדר לופס סיימו את הניצחון על הפועל חדרה בשבת האחרונה, כשהם סובלים מפציעות שמאיימות על שיתופם במשחק הקרוב. לפאון אף ניתן אישור להמריא לחופשה של יומיים ברומניה, גם כי מרבית הסיכויים שלא יהיה כשיר ליום ראשון מאחר שהוא סובל מנקע בקרסול.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם שאפי סוליימאנוב. מאור אלקסלסי
מוכן לקחת סיכונים, אך רוצה את כולם מול מכבי חיפה. ברדה ושאפי/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע תסגור את העונה הסדירה במשחק ביתי מול עירוני קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט2) במטרה לצמצם את הפער ממכבי חיפה המוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully