וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעת גולדברג לא חמורה, מכבי חיפה תיענש על הריאיון של בכר?

7.3.2023 / 17:34

הבלם נבדק ואובחן עם בצקת במפרק הברך, ייאלץ לנוח בימים הקרובים. המנהלת שוקלת לקנוס את המועדון מכיוון שבנו של המאמן נכח באיזור הסטרילי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

ברק בכר התייצב אמש (שני) לריאיון הטלוויזיוני בסיום הדרבי החיפאי ביחד עם בנו שחגג יום הולדת. במנהלת הליגות לא אהבו את התנהגות המאמן והבהירו במכתב רשמי למכבי חיפה כי נבחנת האפשרות להעניש את האלופה באמצעות הפחתה מכספי תמריץ ניהול המשחק שמקבל כל מועדון.

"מאמן הקבוצה (ברק בכר, ש.ו) התייצב בסיום לעמדת הראיונות עם בנו וביצע את הריאיון במשותף עמו", כתב המנכ"ל ניקולס לב למכבי חיפה, "הדבר גרם לכך שבנו נכנס לעמדת הריאיונות הממוקמת באיזור הסטרילי במתחם חדרי ההלבשה והשופטים, שאמור להיות סטרילי עבור שחקנים, אנשי צוות, שופטים ואנשים הלוקחים חלק בניהול המשחק בלבד. כשהמשקיף העיר על כך לדובר הקבוצה, הוא נענה כי 'יש לילד יום הולדת'.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה תיענש על כך שהגיע יחד עם בנו? ברק בכר/מאור אלקסלסי

"בשולי הדברים נציין כי לאור החשיפה התקשורתית הגדולה לה אתם זוכים כקבוצה בכירה בליגה ובוודאי שלאור הניסיון שצברתם בליגת האלופות בה ייצגתם את מדינת ישראל, אנו מצפים כי תהיה הבנה לחשיבות לעמידה מדויקת בלוחות הזמנים ולהתנהלות בכל הקשור לריאיונות, מתחם חדרי הלבשה וכו'. בהתאם לכך, אנו שוקלים להפחית לקבוצתכם מכספי תמריץ ניהול המשחק", הבהיר המנכ"ל.

הירוקים קיבלו היום גם זריקת עידוד כשהבלם, שון גולדברג, שנפגע אמש בברכו במהלך הדרבי ונטש את שדה המשחק, עבר הבוקר מספר בדיקות במהלכן התברר כי אינו סובל מפציעה חמורה. בבדיקת MRI נמצא כי השחקן סובל מבצקת במפרק הברך וייאלץ לנוח בימים הקרובים. גולדברג נמצא בספק למשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, ובצוות הרפואי ינסו להכשירו למשחקים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully