וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים קדימה: מכבי נתניה מימשה את האופציה להארכת חוזהו של בוריס אנו

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 14:33

שומרים על השלד: יממה לאחר הארכת חוזהו של גלאבוב, הקבוצה הודיעה שגם הקשר הקמרוני יישאר ל-2 עונות נוספות: "הוא טופ 3 בעמדה שלו"

תקציר ה-2:2 של עירוני קרית שמונה מול מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת בעיצומה של תקופה מצוינת והיום (שלישי) הקבוצה הודיעה שהיא מימשה את האופציה שלה עם בוריס אנו, שהאריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות. הקשר הקמרוני חתם בקיץ 2021 בקבוצה ורשם 47 הופעות במדים הצהובים שחורים. השחקן הקמרוני בן ה-21 גדל באקולה דה פוטבול בקמרון ועבר בגיל 19 לפורטו, נמנה בעברו על סגל נבחרת קמרון הצעירה. לפני שהגיע לנתניה אנו שיחק בלאנס הצרפתית, שרכשה אותו מפורטו תמורת 250 אלף יורו.

בנתניה רואים באנו שחקן מפתח בקישור של הקבוצה, כאשר אחת הסיבות שעדן קארצב קיבל את ברכת הדרך לעבור היא העובדה שבצוות המקצועי של הקבוצה הבינו שהם יכולים לתת לאנו את המושכות. "בוריס אינו הוא אחד הקשרים האחוריים הכי טובים בארץ. מבחינתנו הוא טופ 3 בתפקיד שלו. זה שחקן שאנחנו רוצים שיישאר כאן כמה שיותר שנים", אמרו בנתניה.

שחקן מכבי נתניה בוריס אנו. ברני ארדוב
נשאר בנתניה. בוריס אנו/ברני ארדוב

הארכת החוזה הזו מגיעה יממה לאחר שהקבוצה מימשה גם את הארכת חוזהו של פלאמן גלאבוב, כך שבקבוצה ממשיכים לחשוב קדימה בתקווה לשמור על רוב השלד שעושה חיל העונה. כזכור, נתניה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, רחוקה שני ניצחונות גם מזכייה בגביע, שם היא תפגוש בחצי הגמר את מ.ס. אשדוד בתחילת מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully