וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "חזן ובניון לא רצו את זהבי, החדר? זה ספין"

6.3.2023 / 18:30

שחקן העבר התייחס בתכניתו ברדיו תל אביב לסערה שהשאירה את החלוץ מחוץ לסגל נבחרת ישראל: "אם הייתי מאמן הנבחרת, תוך דקה וחצי הייתי פותר את זה. מה זה היה עולה להתאחדות? עוד עשרת אלפים שקל?"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

אחרי שהאח והסוכן הביעו תמיכה בערן זהבי בעקבות סערת החדר בנבחרת ישראל, הערב (שני) גם שחקן העבר איל ברקוביץ' התייחס לסוגייה שהובילה לכך שמלך שערי הנבחרת בכל הזמנים לא יזומן לסגל לתחילת מוקדמות יורו 2024.

"יוסי בניון ואלון חזן לא רצו את ערן זהבי בנבחרת. כל הסיפור של החדר זה ספין, זה בולשיט", כך אמר הערב איל ברקוביץ' בתכנית הספורט של אופירה אסייג ושלו ברדיו תל אביב.

ברקוביץ' נמנע מהתייחסות לפרשה לאורך כל היום ושמר את דבריו לתכנית בהנחייתו. "אם אני הייתי מאמן הנבחרת, תוך דקה וחצי הייתי פותר את זה. מה אלה השטויות האלה, חדר? כל מי שרוצה לישון בחדר לבד בנבחרת צריך לקבל את התנאים האלה. מה זה היה עולה להתאחדות? עוד עשרת אלפים שקל? הטעות היחידה הייתה ששינו זוארץ נסע לבית של ערן זהבי. הוא לא היה צריך לנסוע בשביל זה".

איל ברקוביץ' מנהל מקצועי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
בצד של זהבי. איל ברקוביץ'/קובי אליהו

סערת זהבי בנבחרת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כזכור, זהבי נשאר מחוץ לסגל הנבחרת אחרי שלא הסכים להיענות לדרישה של הצוות המקצועי בראשות יוסי בניון, לחלוק חדר עם שחקן נוסף במהלך התכנסויות. בחודשים האחרונים נעשו מאמצים רבים כדי להחזיר את זהבי לנבחרת, וחלוץ מכבי תל אביב אף נפגש מספר פעמים עם יוסי בניון ועם בכירים נוספים בהתאחדות - אולם המאמצים לא נשאו פרי - ומלך שערי ליגת העל, שכבש 15 שערים העונה במדי מכבי תל אביב, לא יהיה חלק מהמשחקים הקרובים.

זהבי הוא גדול הכובשים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, אחרי שעקף את השיא הקודם שהיה שייך למוטל'ה שפיגלר. בסך הכל הוא כבש 33 שערים ב-70 הופעות במדים הלאומיים. הופעתו האחרונה במדי הנבחרת הייתה בדצמבר 2021, במשחק מול אוסטריה במוקדמות מונדיאל 2022.

ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2024 עם משחק ביתי נגד קוסובו ב-25 בחודש. כעבור שלושה ימים תתארח אצל שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully