וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון וחזן: "רצינו סוף אחר לזהבי, הוא לא קיבל את ההחלטה שלנו"

6.3.2023 / 12:45

המנהל המקצועי ומאמן נבחרת ישראל פרסמו הודעה משותפת אחרי שהתברר שהחלוץ לא יחזור למדים הלאומיים: "גורמים רבים פעלו, אך ללא הועיל. הבהרנו לסוכנו שאפשרות זימונו אינה עומדת עוד על הפרק, במטרה לאפשר לנבחרת להתמקד רק במשחקים הקרובים"

נאום המוטיבציה של אלון חזן לשחקני נבחרת ישראל לפני המשחק מול אלבניה/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

המאמצים הרבים להחזיר את ערן זהבי עלו בתוהו, ויוסי בניון ואלון חזן מנסים לספק הסברים. זמן קצר אחרי שחלוץ מכבי תל אביב הודיע בחשבון האינסטגרם שלו שלא יחזור לנבחרת ישראל גם אחרי שהציע פשרה בסוגיית החדר, המנהל המקצועי והמאמן פרסמו הודעה משלהם.

זהבי טען שהסכים להתפשר ולחלוק חדר עם שחקן נוסף בהתכנסויות של הנבחרת חוץ מאשר ערב לפני משחק, ושהצעתו סורבה. בניון וחזן הסבירו מצידם: "הבהרנו לאורך זמן ובכל דרך, כי אנחנו רוצים את ערן בנבחרת ישראל ללא אף תנאי מוקדם, בזכות היכולות שלו כשחקן וכמי שלאורך שנים תרם רבות לנבחרת ואף הפך לשיאן השערים. גורמים רבים עשו רבות במטרה להבטיח סוף אחר, כולל פגישה נוספת של המנהל המקצועי עם השחקן, אך ללא הועיל. לצערנו, ערן לא קיבל את ההחלטה המקצועית שלנו ועל כן הבהרנו לסוכנו רונן קצב כבר אתמול כי אפשרות זימונו לסגל לשני משחקי הפתיחה במוקדמות יורו 2024 אינה עוד על הפרק, זאת במטרה לאפשר לכלל הגורמים בנבחרת להתמקד רק בשני המשחקים הקרובים. אנחנו מאחלים לערן הצלחה ובטוחים שגם הוא מייחל להצלחת הנבחרת".

ערן זהבי / יוסי בניון. אודי ציטיאט
מי באמת אשם? זהבי לצד בניון/אודי ציטיאט

עוד בוואלה!

ערן זהבי לא יחזור לנבחרת ישראל: "דחקו אותי החוצה"

לכתבה המלאה

בניון וחזן המשיכו: "נבחרת ישראל תתמקד החל מרגע זה אך ורק בהכנות המקצועיות לצמד המשחקים החשובים, בתקווה להעניק לכל אזרחי ואזרחיות מדינת ישראל רגעים של אחדות, גאווה ואושר. אנחנו בטוחים שיחד עם עשרות אלפי האוהדים בבלומפילד חם ותומך, יחד עם שחקנים נפלאים וצוות מסור, נתחיל ברגל ימין את הדרך שלנו ליורו 2024".

סגל הנבחרת למשחקים מול קוסובו (25 במרץ) ושוויץ (28) צפוי להתפרסם ביום חמישי הבא. לאחר מכן תתקיים מסיבת עיתונאים עם בניון וחזן, שבוודאי תתמקד (שוב) בסוגיית זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully