וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "כשקובעים מדיניות לטובת הכלל, לא צריך להתכופף בפני מישהו אחד"

מאמן נבחרת התייחס בריאיון ל"גלי ישראל" לסאגת זהבי ולהגרלה: "הכי נוחה אי פעם? זה מה שאמרו גם בקוסובו ורומניה". על סולומון: "לא מופתעים, הוא תפור על הפרמיירליג, שגריר של כל המדינה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

קמפיין מוקדמות יורו 2024 מתקרב בצעדי הענק, וייצא לדרך בסוף חודש מרץ כאשר הנבחרת תארח את קוסובו באצטדיון בבלומפילד ב-25.3 ותתארח בשוויץ כעבור שלושה ימים. לקראת הקמפיין, שבסיומו תקווה ישראל להעפיל לאליפות אירופה בפעם הראשונה בתולדותיה, התראיין היום (חמישי) מאמן הנבחרת אלון חזן לפינת הספורט של הרב עמי פייקובסקי ברדיו "גלי ישראל".

חזן נשאל תחילה על המצב הרגיש בישראל ואמר: "האחדות בעם ישראל החזיקה אותנו כל השנים בזמן שעמים אחרים נמחקו בדרך. אני לא נגד הבעת דעה פוליטית, זה דבר טוב, היריבות יכולה לעזור לנו להתפכח, אך הבעיה בארץ בשנים האחרונות היא הדרך בה מביעים את הדעה שלנו. יש הרבה התלהמות והתבהמות מצד אנשים שחושבים שאם מישהו חושב אחרת מהם אז צריך לשנוא אותם. צריכה להיות אחריות מצד אנשים שמנהיגים את המדינה, באמירות ובהתבטאויות שלהם. יש מי שחושב שזה הזמן לשלהב אנשים כדי לשפר את מעמדם הפוליטי, הם צריכים להבין שהם מייצגים את עם ישראל ומנהיגים אותו, צריכים לקחת אחריות ברגעים האלה, לחבר בין האנשים".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתכונן לקמפיין. חזן/ברני ארדוב

על יחסי הכוחות בבית אמר המאמן: "שוויץ פייבוריטית על הנייר והיא מעל כל האחרות. אנחנו, רומניה וקוסובו בדרג שווה. שמעתי שאמרו שזו ההגרלה הנוחה אי פעם, אני מבטיח שגם ברומניה וקוסובו אמרו את זה, צריכים לעבוד קשה".

על שילוב הצעירים בסגל הוסיף חזן: "בנינו מערכת שלפיה כל הנבחרות עבדו באותה שיטה, אז קל להתרגל למה שהשחקנים פוגשים. אנחנו בונים נבחרת צעירה אבל לא שוכחים שיש לנו גם שחקנים ותיקים שאמורים לחשל אותנו ולהוביל".

אחד הוותיקים שהיו בסגל בשנים האחרונות אך בינתיים לא נמצאים בתכניות לקמפיין הוא ערן זהבי, שלא מזומן בעקבות סערת החדר. "המצב ידוע לכולם, כל עוד הדברים לא מסתדרים בדרך שהתוונו לנבחרת", אמר המאמן, "הנחיית החדרים הזוגיים הייתה ברורה במטרה לחבר את כולם. כשקובעים מדיניות שהיא לטובת הכלל, לא צריך להתכופף בפני מישהו אחד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ערן זהבי באימון נבחרת ישראל באוסטריה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא צריך להתכופף בפני מישהו אחד. זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

חזן התייחס לשיתוף הפעולה המקצועי עם יוסי בניון בנבחרת ועל הניסיון שצברו כשחקנים באנגליה: "הלוואי והייתי מגיע לרמות של בניון, עזבתי בגיל מאוחר לאנגליה וזה לא נתן לי הרבה מבחינת הכדורגל עצמו. לא דחפו אותי להיות מאמן, עברתי תחת מאמנים מצוינים כמו גיורא שפיגל, אברם גרנט ושלמה שרף, מכל אחד מהם לקחתי משהו. לא רוצה להידמות למישהו אחר, אלא לאמץ דברים שלמדתי מאחרים".

על סולומון, שנמצא בכושר נהדר בפולהאם עם ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים: "הוא שחקן פנטסטי, מקבל את השכר הראוי על העבודה הקשה שלו. אנחנו יודעים מה הוא שווה, לא מופתעים כי אנו מכירים את היכולות שלו. הוא תפור על הליגה האנגלית, שחקן כנף מהיר וחזק. הוא שיפר את הסיומת מול השער וזה מביא אותו להבקעת שערים, זה דבר אדיר. הוא לא רק שגריר של נבחרת ישראל, אלא של מדינת ישראל".

"לא חסרים שחקנים טובים, אבל אנחנו מחפשים נבחרת טובה, לחבר את השחקנים הטובים. ככל שנהיה נבחרת ולא אוסף של שחקנים, נצליח. האם נהיה ביורו? בעזרת השם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully