וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של ערן זהבי תקף: "את הנבחרת מנהלים שני סמרטוטים"

6.3.2023 / 12:51

אבי זהבי פרסם פוסט חריף בו תמך באחיו שלא חוזר למדים הלאומיים, ותקף את אלון חזן ובעיקר יוסי בניון: "איש קטן עם אגו גדול"

פלייר מסע"ת נבחרת ישראל לקראת משחקי הידידות מול זמביה וקפריסין/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

אחיו של ערן זהבי, אבי, תוקף את יוסי בניון ואלון חזן במילים חריפות אחרי ההודעה של החלוץ שהוא לא חוזר לנבחרת ישראל. אבי זהבי, שמשמש גם כסוכן שחקנים, מיהר להגיב, פרסם תמונה של אחיו אחרי שבירת שיא השערים בנבחרת ישראל וכתב:

"התנועה הזאת לאחר שבירת שיא השערים בנבחרת מסמלת בדיוק את מה שאתה. לא משנה כמה גדול אתה, תמיד ידעת לכבד ולהוקיר את מי שמסביבך. למי ששכח הפציעה שכמעט גמרה לך את הקריירה באה במשחק של הנבחרת, כשירדת לגליץ' כדי לחלץ כדור. כרגע יש שני סמרטוטים שמנהלים את הנבחרת שמונעים מאגו. ותאמינו לי שבתור אחד ששמע את השיחות וקרא את ההודעות, איש קטן עם אגו גדול".

הפוסטים של ערן זהבי בו סיפר על ההחלטה, קיבלו הרבה הודעות תמיכה, אבל רוב הכדורגלנים לא לקחו צד. מי שכן הביע דעה הוא בוריס קליימן, שבעצמו לא זומן בתקופת חזן ובניון וכתב: "חבל שבכלל ניסית ודיברת איתם".

פוסט אבי זהבי, אחיו של ערן זהבי. אינסטגרם אבי זהבי, צילום מסך
פוסט אבי זהבי, אחיו של ערן זהבי/צילום מסך, אינסטגרם אבי זהבי

כזכור, זהבי נשאר מחוץ לסגל הנבחרת אחרי שלא הסכים להיענות לדרישה של הצוות המקצועי בראשות יוסי בניון, לחלוק חדר עם שחקן נוסף במהלך התכנסויות. בחודשים האחרונים נעשו מאמצים רבים כדי להחזיר את זהבי לנבחרת, וחלוץ מכבי תל אביב אף נפגש מספר פעמים עם יוסי בניון ועם בכירים נוספים בהתאחדות - אולם המאמצים לא נשאו פרי - ומלך שערי ליגת העל, שכבש 15 שערים העונה במדי מכבי תל אביב, לא יהיה חלק מהמשחקים הקרובים.

זהבי הוא גדול הכובשים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, אחרי שעקף את השיא הקודם שהיה שייך למוטל'ה שפיגלר. בסך הכל הוא כבש 33 שערים ב-70 הופעות במדים הלאומיים. הופעתו האחרונה במדי הנבחרת הייתה בדצמבר 2021, במשחק מול אוסטריה במוקדמות מונדיאל 2022.

ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2024 עם משחק ביתי נגד קוסובו ב-25 בחודש. כעבור שלושה ימים תתארח אצל שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully