וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן ממשיך להצטיין, צפוי לעזוב את וולוס בסוף העונה

השוער מוביל את הליגה היוונית בכמות עצירות ואתמול רשם משחק תשיעי ללא ספיגה. על פי הדיווחים, המו"מ על הארכת חוזה תקוע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

בוריס קליימן אולי שוב לא יוזמן לנבחרת ישראל לקראת המשחקים במוקדמות יורו 2024 בסוף מרץ - הרי הוא לא קיבל זימון מאז שאלון חזן מונה למאמן - אבל הוא ממשיך לעשות חיל בליגה היוונית. אתמול (ראשון) השוער בן ה-32 שמר על רשת נקייה כשוולוס ניצחה את פאס יאנינה 0:1 בחוץ וזה המשחק התשיעי העונה בו הוא לא סופג.

קליימן מוביל את הליגה היוונית עם 83 עצירות העונה והוא במקום השלישי בממוצע למשחק עם 3.2. ולא מדובר בעניין פשוט: וולוס אמנם חווה עונה טובה מאוד עם מקום בחלק העליון של הטבלה, אבל ההגנה שלה לא יציבה וקליימן הוא השוער שעמד מול הכי הרבה איומים העונה למסגרת: 117.

בינתיים ביוון מדווחים שחוזהו של השוער יסתיים בתום העונה ושכרגע לא נראה שהוא יישאר לעונה רביעית בוולוס. לפי הדיווחים, קליימן דורש חוזה שנע סביב 180-200 אלף יורו לעונה והבעלים של המועדון לא מוכן לשלם סכום כזה.

לפי ההערכות בתקשורת היוונית, אם קליימן אכן יעזוב את וולוס, הוא צפוי להישאר באזור וכבר יש בו התעניינות ממועדונים גדולים בקפריסין וכן מיוון והליגה השנייה בטורקיה שידועה בחוזים הגבוהים שאפשר לקבל בה.

בוריס קליימן במדי נבחרת ישראל. Srdjan Stevanovic, GettyImages
ממשיך להותיר חותם בעונה החמישית שלו מחוץ לישראל. קליימן/GettyImages, Srdjan Stevanovic

קליימן משחק בחו"ל מאז עונת 2018/19, אז סיים את דרכו בבית"ר ירושלים והצטרף לפראלימני. אחרי שתי עונות בקפריסין, עבר לוולוס. בליגה היוונית רשם 65 הופעות ושמר על רשת נקייה ב-21 משחקים.

לקליימן יש הופעה אחת בנבחרת הבוגרת של ישראל, בהפסד 2:0 לקרואטיה במשחק ידידות ב-2016. לאחר מכן הוא הוזמן לסירוגין ושימש כשוער מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully