וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי הציע לישון עם גלוך. קצב: "ערן הסכים להרעת התנאים"

6.3.2023 / 13:19

הפגישה האחרונה בין החלוץ לבניון הייתה נינוחה, אבל המנהל המקצועי לא קיבל את הפתרונות שהציע זהבי. סוכנו: הצד השני קבע משהו ולא הסכים לקבל תנאי אחר. בכל העולם יש נטייה ללכת לטובת השחקן"

פלייר מסע"ת נבחרת ישראל לקראת משחקי הידידות מול זמביה וקפריסין/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

בשיחות בין ערן זהבי ליו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ולמנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, החלוץ הציע לישון יחד עם אוסקר גלוך. "אסייע לו. אחנוך אותו ואעזור. זה פיתרון טוב", הציע זהבי. גם מהצד של גלוך היתה התלהבות שזה יקרה ומקורבי השחקן הצעיר התבטאו בימים האחרונים שכדאי ששניהם יהיו יחד ושזה פיתרון נהדר.

הפגישה האחרונה בין בניון לזהבי נערכה כבר לפני כשבועיים בביתו של סוכן השחקנים רונן קצב. זו היתה פגישה שנייה ביניהם, אחרי שהראשונה נערכה לפני כחודשיים והגיעה לטונים צורמים. הפגישה האחרונה כבר היתה נינוחה יותר ובה הועלו כמה חלופות כולל הצעה של זהבי שיישן על חשבונו בחדר יותר גדול עם שותף, כך שלכל אחד יהיה חדר משלו בתוך החדר הגדול. בניון סירב גם לזה עד שכאמור עלתה ההצעה שזהבי יחלוק חדר עם גלוך למעט הלילה שלפני המשחק וגם זה לא סוכם בסופו של דבר.

בסביבתו של זהבי משוכנעים כי בניון ואלון חזן לא באמת רצו את זהבי בנבחרת וכי אם היו משוכנעים בתרומתו המקצועית והחברתית לנבחרת, הם היו נענים להצעתו האחרונה.

סוכנו רונן קצב אמר לוואלה! ספורט: "ערן הסכים להרעת תנאים מבחינתו. הוא היה רגיל לישון בחדר לבד בעבר והסכים לישון בצמד למעט לילה שלפני המשחק. גם בביתו הוא ישן לבד ערב משחק. הכול מסיבות מקצועיות. ערן הסכים להרעת תנאים מבחינתו, אבל הצד השני קבע משהו ולא הסכים לקבל תנאי אחר. בכל העולם יש נטייה ללכת לטובת השחקן ומה שנוח לו יותר להכנה לפני משחקים. מה יותר טוב, שאיל ברקוביץ' יספר שנים אחרי כמה היה לו קשה לישון בחדר זוגי בגלל הנחירות של הפרטנר שלו ושנאלץ לישון בשל כך בשירותים?".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. Ian MacNicol, GettyImages
כל הפתרונות נדחו. זהבי/GettyImages, Ian MacNicol

כזכור, זהבי נשאר מחוץ לסגל הנבחרת אחרי שלא הסכים להיענות לדרישה של הצוות המקצועי בראשות יוסי בניון, לחלוק חדר עם שחקן נוסף במהלך התכנסויות. בחודשים האחרונים נעשו מאמצים רבים כדי להחזיר את זהבי לנבחרת, וחלוץ מכבי תל אביב אף נפגש עם יוסי בניון ועם בכירים נוספים בהתאחדות - אולם המאמצים לא נשאו פרי - ומלך שערי ליגת העל, שכבש 15 שערים העונה במדי מכבי תל אביב, לא יהיה חלק מהמשחקים הקרובים.

זהבי הוא גדול הכובשים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, אחרי שעקף את השיא הקודם שהיה שייך למוטל'ה שפיגלר. בסך הכל הוא כבש 33 שערים ב-70 הופעות במדים הלאומיים. הופעתו האחרונה במדי הנבחרת הייתה בדצמבר 2021, במשחק מול אוסטריה במוקדמות מונדיאל 2022.

ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2024 עם משחק ביתי נגד קוסובו ב-25 בחודש. כעבור שלושה ימים תתארח אצל שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully