וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכושר של בריבו או הוותק של וייסמן: מי יהיה החלוץ הבכיר בנבחרת?

אחרי שזהבי נשאר בחוץ, האפשרויות של חזן מצומצמות. חלוץ וולפסברגר כובש בצרורות באוסטריה בזמן שוייסמן רחוק משיאו, אבל יש גם אפשרויות נוספות. מי צריך לשחק לצד סולומון ועבדה?

נאום המוטיבציה של אלון חזן לשחקני נבחרת ישראל לפני המשחק מול אלבניה/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

אחרי ההתעקשות על כך שערן זהבי לא יחזור לנבחרת ישראל, יוסי בניון ואלון חזן עומדים בפני דילמה מקצועית לא פשוטה. זהבי ומונס דאבור, שגם הוא נשאר מאחור, הבקיעו לא פחות מ-48 שערים יחדיו במדים הלאומיים, ועמדת החלוץ שנותרה מיותמת, עלולה להיות החוליה החלשה בהתקפה הנבחרת. בהתחשב בכושר הנפלא של מנור סולומון ובתרומה היציבה של ליאל עבדה, בעמדת החלוץ בכל מקרה תהיה ירידה ברמה, אבל מי בכל זאת צריך לאייש את התפקיד?

האפשרויות של חזן מצומצמות למדי. התשובה הטבעית והמובנת מאליה היא שון וייסמן, שהיה חלק מקמפיינים קודמים וכבר כבש 4 שערים במדים הלאומיים. אבל לקראת הקמפיין שבפתח, וייסמן רחוק מלהיות בשיאו. העונה הוא כבש שלושה שערים בלבד, וגם המעבר מויאדוליד לגרנאדה מליגת המשנה עוד לא הוכיח את עצמו לגמרי.

שון וייסמן, תאי בריבו, חלוצי נבחרת ישראל באימון. שלומי גבאי
אחד מהם צפוי לקבל את המפתחות. וייסמן ובריבו/שלומי גבאי

עוד בוואלה!

בניון וחזן: "רצינו סוף אחר לזהבי, הוא לא קיבל את ההחלטה שלנו"

לכתבה המלאה

האופציה השנייה היא לבחור את החלוץ בכושר הטוב ביותר, ומי שללא ספק עונה להגדרה הזו הוא תאי בריבו. חלוץ וולפסברגר נמצא בכושר נפלא, וכבר כבש העונה 19 שערים בכל המסגרות, כולל 12 שערי ליגה, אחרון שבהם בסוף השבוע. מאזן הכיבושים של בריבו מרשים גם במדים הלאומיים, עם 3 שערים ב-7 הופעות. מצד שני, יש לו פחות ותק וניסיון מוייסמן.

בזמן שוייסמן ובריבו יהיו המועמדים המובילים לתפקיד, שני חלוצים מתדפקים על הדלת. דין דוד זומן לסגל הנבחרת בשני הכינוסים האחרונים, והספיק לערוך 3 הופעות במדים הלאומיים. במשחק הידידות מול זמביה בנובמבר הוא גם כבש את שער הבכורה במדים הלאומיים. דוד אמנם כבש את שער הליגה האחרון שלו בינואר, אבל אם יציג כושר משופר בשבועות הקרובים במדי מכבי חיפה, הוא עשוי לקבל הזדמנות.

דין דוד, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתדפק על הדלת. דין דוד/ברני ארדוב

שחקן נוסף שיקווה לקבל זימון הוא רותם חטואל, אחד הסקוררים הטובים בישראל בשנתיים האחרונות. אחרי שערך את הופעת הבכורה במדים הלאומיים במשחק הידידות מול מלטה בספטמבר, הגולר של הפועל באר שבע שכבש העונה 16 שערים בכל המסגרות, יילקח בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully