וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוספי צפוי להיות בסגל לדרבי, רוני לוי: "תמיד מאמין שיש סיכוי"

5.3.2023 / 12:30

מאמן הפועל חיפה ערך מסיבת עיתונאים לפני הדרבי (שני, 20:30): "משחקים נגד היריבה הכי קשה בארץ". התלבטות לגבי פוליאקוב

תקציר שמינית גמר הגביע: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

הפועל חיפה תתארח מחר (שני, 20:30) אצל מכבי חיפה לדרבי בניסיון להפתיע את המוליכה ולשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. האדומים הפסידו שישה משחקי דרבי רצופים בכל המסגרות וינסו לעשות סוף לרצף הזה. המאמן רוני לוי סיפר היום שתומר יוספי צפוי להיכלל בסגל, בעוד יש התלבטות בנוגע לדניס פוליאקוב.

לוי אמר היום במסיבת העיתונאים: "אנחנו לקראת משחק קשה מאוד, מכבי חיפה זו היריבה הכי קשה בארץ. יש סיכוי קלוש לפלייאוף העליון, אבל כל עוד יש סיכוי נעשה את המקסימום. דרבי זה משחק עם הרבה יוקרה וחשיבות גדולה. לאורך החודשיים האחרונים אנחנו בסך הכול בתקופה די טובה ואני מקווה שמחר זה יבוא לידי ביטוי. אני לא מוותר ואני תמיד מאמין שיש סיכוי, גם שחקנים וגם קבוצות נמדדים כשלא הכל מסתדר".

על שלושת החילופים המוקדמים נגד הפועל ירושלים, אמר לוי: "עשיתי שלושה חילופים אבל יכולתי לעשות עוד שישה אחרים. זה מה שחשבתי לנכון באותו רגע, זה מה שעשיתי ובסוף זה עזר לנו לחזור למשחק. שוחחתי עם שלושתם. הם בחורים נהדרים, שחקנים מצוינים והרגשתי לא בנוח עם העניין הזה. הם קיבלו את זה עם כל האכזבה בהבנה מסוימת ואנחנו עם הפנים קדימה".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. אריאל שלום
רוני לוי/אריאל שלום

המגן גיא מזרחי סיפר: "לא יצא לי לחוות דרבי בקריירת הבוגרים שלי. זה יהיה דרבי ראשון שלי בקודם שיחקתי רק שתי דקות. זה משחק עם יוקרה ועם חשיבות למועדון והאוהדים. כל עוד יש סיכוי לפלייאוף, נגיע כדי לנצח. היינו רוצים שהדברים יהיו תלויים בנו, אבל זה לא המצב. אנחנו צריכים לעשות את המקסימום ולקוות שההוא שם למעלה יסדר את הדברים לטובתנו".

מזרחי הוסיף: "רק ניצחון ישאיר לנו סיכוי וזה מה שננסה לעשות. מכבי חיפה פייבוריטית, אבל התכוננו ונצטרך לעשות את העבודה. פלייאוף עליון זו המטרה מתחילת העונה, אבל דברים לא הלכו כצפוי. עד שמצאנו את הדרך אולי נזכרנו קצת מאוחר, אבל כל עוד יש סיכוי נעשה הכל כדי להגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully