וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון נכנעה לטורונטו בהארכה, אבדיה סבל מוירוס ושיחק 7 דקות

הוויזארדס הפסידו 116:109 ונעצרו אחרי שני ניצחונות, למרות יום התקפי טוב. אבדיה סבל מכאבי בטן במחצית הראשונה, ולא חזר

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

וושינגטון נעצרה הלילה (בין שבת לראשון) אחרי שני ניצחונות חשובים, לאחר שנכנעה 116:109 לטורונטו אחרי הארכה, במשחק השני תוך 48 שעות מול הראפטורס, יריבים ישירים שלהם במאבקי הפלייאוף והפליי-אין.

הוויזארדס בזבזו יום התקפי טוב שכלל 14 שלשות ב-58% אחוזים, אחרי שבראדלי ביל פספס הזדמנות להכריע את המשחק בהתקפה האחרונה של הזמן החוקי, והקבוצה כולה קפאה בהארכה, במהלכה הפסידה 11:4. בעקבות ההפסד, ירדה וושינגטון למאזן של 33 הפסדים לעומת 30 ניצחונות. הראפטורס המדורגים 9 במזרח מובילים עליהם כעת בפער של משחק, עם מאזן 33:32.

ברוב שלבי המשחק נאלצה וושינגטון להסתדר ללא דני אבדיה, שדיווח על כאבי בטן, ירד לחדר ההלבשה במחצית הראשונה ולא חזר. אבדיה הספיק לשחק 7 דקות במהלכן נקלע לבעיית עבירות עם 3 כאלה. הוא זרק פעם אחת מחוץ לקשת והחטיא, ותרם גם שני ריבאונדים לפני שיצא ולא היה יכול לחזור.

עוד ב-NBA

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
התקשה מול השמירות הכפולות. בראדלי ביל/רויטרס

הוויזארדס קיבלו 22 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים ושתי חסימות מקריסטאפס פורזינגיס, בראדלי ביל קלע 21 וחילק 10 אסיסטים, אבל התקשה מול השמירות הכפולות של הראפטורס ודייק ב-7 מ-22 בלבד מהשדה, ודלון רייט הבליח עם 18 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 חטיפות. את הראפטורס הובילו גארי טרנט ג'וניור עם 26, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים מהספסל, פרד ואנווליט עם 25 ו-10 אסיסטים (כולל שתי שלשות מכריעות בהארכה) ופסקל סיאקם עם 15, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות.

הוויזארדס ינסו לחזור לנצח כבר מחר, כשיארחו את מוליכת המזרח מילווקי. עדיין לא ברור אם דני אבדיה יוכל לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully