וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' ואירווינג מתחילים להתחבר, וב-NBA חוששים: "זה מזכיר את הדרים טים"

כוכבי דאלאס חיברו 82 נקודות בניצחון על פילדלפיה, ריברס והאריס כבר יודעים כמה "מפחיד" זה יהיה אם השילוב יעבוד: "איך עוצרים שני מכשפים?". גם דונצ'יץ' כבר מתלהב: "קיירי עושה מהלכים שלא ראיתי מעודי"

הקליק בין לוקה דונצ'יץ' לקיירי אירווינג אולי לא היה מיידי, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) השניים סיפקו טעימה קטנה שממחישה כמה קטלני יהיה השילוב הזה אם הוא אכן יעבוד. שני כוכבי דאלאס חיברו 82 נקודות ו-18 אסיסטים בניצחון 126:133 על פילדלפיה, כשדונצ'יץ' מסיים עם 42 ואירווינג עם 40, ויחד הם הופכים לצמד הראשון בתולדות המאבריקס שמגיע ל-40 ומעלה באותו משחק.

המאבס שהפסידו ארבעה מתוך חמשת המשחקים הקודמים עם דונצ'יץ' וקיירי יחד, צלפו לא פחות מ-25 שלשות (שיא פרנצ'ייז) בדרך לניצחון, כשאירווינג צולף 7 מהן. "עבורי המשחק הרבה יותר קל כשאני משחק עם קיירי", הסביר דונצ'יץ', שמתלהב מאוד מהכישרון הבלתי נדלה של חברו החדש לקבוצה. "הוא עושה דברים מדהימים על המגרש, דברים שאי אפשר להאמין. הוא עושה מהלכים שלא ראיתי מעודי. אם יש שחקן אחד בליגה הזאת שהייתי מוכן לשלם כדי לראות אותו משחק, זה קיירי. המהלכים שלו פשוט אדירים".

שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג. Ron Jenkins, GettyImages
זה נראה מפחיד. לוקה וקיירי/GettyImages, Ron Jenkins

בפילדלפיה חוו על בשרם את הקושי שמייצרת דאלאס בתצורתה החדשה, עם שני כישרונות על, ומודים שיש ממה לדאוג. המאמן דוק ריברס הגדיל לעשות כשהשווה בין דאלאס של לוקה וקיירי לדרים טים המקורית. לדבריו, גם נבחרת החלומות המפורסמת חוותה אתגרים דומים בתחילת דרכה, כפי שדאלאס חוותה במשחקים הראשונים של דונצ'יץ' ואירווינג יחד.

"במשחקים הראשונים ראינו אותם מתלבטים מי ייקח את הזריקה האחרונה. הם ניסו לפרגן אחד לשני, וזה תמיד דבר הרבה יותר טוב מאשר רע. זה מזכיר לי את הדרים טים המקורית, שבארבעת המשחקים הראשונים שלה כולם ניסו לפרגן אחד לשני ונזהרו לא לזרוק יותר מדי", הסביר ריברס. "בסוף הכל התחבר לפאזל מסוים והתפקידים של כולם הוגדרו. זה גם מה שיקרה בדאלאס בסופו של דבר, זה פשוט ייקח קצת זמן", הוא אומר, ומודה בחיוך: "אני יכול רק לקוות שזה ייקח להם קצת יותר זמן מהמצופה".

גם טוביאס האריס שניסה לעצור ללא הצלחה את השניים, התרשם מאוד מהציוות. "שני שחקנים קלעו לנו על הראש כמעט פאקינג 100 נקודות. היה קשה להתמודד עם דאלאס כשהיה לה רק מכשף כדורסל אחד כמו לוקה, ועכשיו יש להם שניים כאלה. זה חתיכת מצ'אפ קשה, כי הם שניים מהשחקנים הכי טובים בכדורסל שיש בליגה הזאת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully