וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס "מרגשים" גם בלי קרי, רנדל הדהים: "סיכוי של אחד למאה"

האלופה שוב חזרה מפיגור גדול לניצחון 5 ברציפות ללא הרכז, מיאמי בהלם מהסל של הניקס: "ב-99 מקרים ממאה זה נגמר לטובתנו"

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

עם רצף של חמישה ניצחונות, גולדן סטייט היא הקבוצה החמה במערב כרגע יחד עם סקרמנטו שמחזיקה ברצף זהה. ההבדל ביניהן הוא שהווריירס עושים זאת ללא הכוכב שלהם. סטף קרי כידוע נעדר בחודש האחרון בשל פציעה ברגל, אך הדבר לא מנע מהאלופה לסיים רצף של חמישה משחקי בית ב-100% הצלחה ולהתבסס במקום החמישי במערב.

הלילה (בין שישי לשבת) הווריירס נפרדו מהקהל לפני מסע חוץ עם 99:108 על ניו אורלינס, כאשר בפעם הרביעית ברציפות המארחת ניצחה אחרי שפיגרה בדו ספרתי (הלילה פיגרה ב-17). "אנחנו מתגברים על מכשולים, הופכים פיגורים, משפרים את ההגנה ומשיגים את הניצחונות האלה", אמר המאמן סטיב קר, "מרגש לראות את הקבוצה, אבל אנחנו צריכים להשיג ניצחונות בחוץ".

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון מול שחקן ניו אורלינס פליקנס ברנדון אינגרם. Thearon W. Henderson, GettyImages
ממשיכים לנצח בלי קרי. תומפסון/GettyImages, Thearon W. Henderson

המשחקים מחוץ לסן פרנסיסקו הם אכן עקב האכילס של האלופה העונה, שמחזיקה במאזן עגום של 23:7 בחוץ לעומת 7:27 חיובי באולם הביתי. לקבוצה מצפים כעת ביקורים בלוס אנג'לס אצל הלייקרס, באוקלהומה סיטי ובממפיס, וקר אמר שקרי עשוי לשוב כבר מול הלייקרס. לעומת זאת, כלל לא בטוח שאנדרו וויגינס שגם כן נעדר מהמשחקים האחרונים בשל סיבה משפחתית ייצא למסע החוץ.

קליי תומפסון שהוביל עם 27 נקודות חגג: "שחקנים הבינו את התפקיד שלהם ואנחנו במצב נהדר. אנחנו נהנים, יודעים כמה חשובים המשחקים שנשארו ונעשה הכל כדי לנסות ולהשיג את יתרון הביתיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'וליוס רנדל, שחקן ניו יורק ניקס. Eric Espada, GettyImages
סיכוי של אחד למאה? רנדל/GettyImages, Eric Espada

במשחק הדרמטי של הלילה, ניו יורק השיגה ניצחון שמיני ברציפות עם 120:122 במיאמי בזכות שלשת ענק של ג'וליוס רנדל 0.7 שניות לסיום. הפורוורד של הניקס כמעט איבד את הכדור במהלך המכריע, אך כאמור סיפק זריקה מדהימה שחתמה ערב של 43 נקודות.

בעקבות ההפסד והניצחון המקביל של ברוקלין, מיאמי השביעית רחוקה כבר שני משחקים וחצי מהמקום השישי שמוביל אוטומטית לפלייאוף (ללא משחקי הפלייאין). בינתיים במיאמי סופרים שישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים, וכעת גם הקבוצות שרודפות אחריה מקטינות את הפער.

"לא הגיע לנו לנצח", הודה ג'ימי באטלר בעקבות המשבר של קבוצתו. מאמנו, אריק ספולסטרה, התקשה להאמין למה שראה במהלך האחרון: "אם היו מריצים את המהלך הזה 100 פעמים, ב-99 מקרים זה היה מסתיים לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully