וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האדישות של בנזמה מבלבלת את ריאל מדריד ואנצ'לוטי"

הירידה ביכולת של זוכה כדור הזהב מטרידה את הבלאנקוס: "נראה שהראש שלו במקום אחר". הבעיה: אין גיבוי וההגנות מתמקדות בוויניסיוס

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

בזמן שהיא מפגרת בשבע נקודות אחרי ברצלונה בליגה הספרדית, ריאל מדריד התרחקה שלשום (חמישי) מעוד תואר במסגרת המקומית כשהפסידה 1:0 בקלאסיקו בברנבאו את המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך. הבלאנקוס לא ניצלו את העובדה שברצלונה הגיעה למשחק ללא רוברט לבנדובסקי, עוסמאן דמבלה, פדרי ואנדראס כריסטנסן (שאמנם נכלל בסגל, אך לא שותף), וכעת יצטרכו לנצח בקאמפ נואו כדי להעפיל לגמר.

הנתון הבולט ביותר בקלאסיקו היה שלמרות 65% אחזקה בכדור, ריאל לא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת. ב"רלבו" התייחסו לנתון העגום הזה וקישרו אותו לקארים בנזמה, שפשוט לא נראה כמו השחקן שהוביל את הקבוצה לזכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד אשתקד וזכה בכדור הזהב.

הצרפתי סבל משורה של פציעות קטנות לאורך העונה, ובסך הכל יש לו עד כה 18 שערים (6 מתוכם בפנדל) ב-26 הופעות בכל המסגרות. לפי הדיווח ב"רלבו", המאמן קרלו אנצ'לוטי והמועדון "מבולבלים מהאדישות שמראה בנזמה, והתחושה היא שהראש שלו במקום אחר". הדבר לא משתקף רק בירידה היחסית בתפוקה, אלא גם בנתונים נוספים שנאספו על ידי הצוות המקצועי.

עוד בריאל מדריד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אנצ'לוטי מוטרד במיוחד מכך משום שהמועדון לא נענה לבקשתו להנחית חלוץ נוסף בקבוצה, והפתרון היחיד שלו בינתיים הוא אלברו רודריגס בן ה-18, שכזכור הבקיע את שער השוויון בדרבי המדרידאי. האדישות של בנזמה פוגעת גם בשאר הקבוצה, שכן היכולת החלשה שלו מאפשרת להגנת היריבה להתמקד בוויניסיוס שנשמר באופן קבוע על ידי שניים או שלושה שחקנים.

בנזמה מסיים את חוזהו במדריד בקיץ הקרוב, אך ההערכה היא שהוא יחתום לשנה נוספת. ב-2024 ינסו להנחית במועדון את ארלינג הולאנד או קיליאן אמבפה, ומי שבוודאות יצטרף באותו הקיץ הוא ילד הפלא הברזילאי אנדריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully