וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי הופתע מהמערך ההגנתי של צ'אבי: "לא הגיע לברצלונה לנצח"

עודכן לאחרונה: 3.3.2023 / 9:42

מאמן ריאל מדריד עקץ אחרי ה-1:0 הביתי בקלאסיקו בחצי גמר הגביע: "בקאמפ נואו הוא לא יוכל לשחק ככה". ויניסיוס זעם על השופט

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

מאז 1970 ריאל מדריד לא הצליחה לנצח את ברצלונה במשחק בית בסנטיאגו ברנבאו במסגרת גביע הליגה. אמש (חמישי) היא נכנעה ליריבה המושבעת 1:0 משער עצמי של הבלם אדר מיליטאו, וכעת לא תהיה לה ברירה אלא לנצח בקאמפ נואו בחודש הבא, אחרת תאבד את התואר לקטלאנים - שמבחינתם עשו צעד מאוד משמעותי לעבר זכייה בגביע, בזמן שהם גם בדרך הבטוחה להחזרת האליפות.

ברצלונה עלתה במערך הגנתי ומפתיע במיוחד שנראה לפרקים כמו 6-3-1 שלא רק בתקשורת התקשו לעכל, אלא גם בריאל מדריד: "זה היה מפתיע לראות את ברצלונה עולה ככה, אבל הם למדו להגן", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי ששחקניו לא איימו על מסגרת השער של ברצלונה אפילו פעם אחת אמש, "לא הגיע לברצלונה לנצח, זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו בכל הנוגע לשליטה בכדור. אם נשחק ככה בגומלין נגיע ליותר מצבים, כי אני לא חושב שברצלונה תוכל לעלות במערך כזה במשחק בית. אנחנו יכולים לעלות לגמר".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור עם מאמנו קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
ויניסיוס התלונן, אנצ'לוטי אופטימי/רויטרס

ברצלונה חגגה בקלאסיקו הראשון בחצי גמר הגביע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ויניסיוס ג'וניור, שנסגר הרמטית על ידי רונלד אראוחו ובכל פעם שניסו לבודד אותו באגף הגיעה שמירה כפולה, זעם על עבירות רבות שלטענתו בוצעו עליו ונתפס צועק על השופט חוסה מוונארה "תמיד אתה עושה את אותו הדבר, תמיד זה קורה איתך".

הפעם האחרונה שריאל מדריד לא הצליחה לבעוט למסגרת השער במשחק בית הייתה ב-2010, בקלאסיקו זה לא קרה לה מאז עונת 2013/14, ועל כך אמר השוער טיבו קורטואה: "זה היה קשה מדי לבעוט לשער שלהם. אנחנו נצטרך לעבוד על זה לקראת המשחק השני, ברצלונה חזקה מאוד בהגנה".

ב"מארקה" ניתחו את השינויים שביצע צ'אבי במערך כדי לעצור את שחקני ריאל מדריד ומעבר ללחץ הגבוה של השחקנים, שלפרקים כאמור עמדו במערך שנראה כמו 6-3-1, הבחינו בשמירה הכפולה על וניסיוס שמנעה ממנו לעשות כרצונו בכל פעם שניסה לקבל כדור באגף וכיצד סרג'יו בוסקטס ופרנקי דה יונג עמדו כל הזמן בצורה כזו שהם בעצם מקיפים את קארים בנזמה ומונעים ממנו שטחים, מהלכים שכאמור הובילו לכך שריאל מדריד לראשונה זה עשור לא בעטה למסגרת במשחק בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully