וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס עקף את מסי וראמוס והפך לשיאן ההופעות במשחקי הקלאסיקו

קשר ברצלונה פתח בברנבאו והגיע ל-46 הופעות נגד הבלאנקוס בכל המסגרות, הותיר מאחוריו את שני הכוכבים שעזבו. ומי היחיד שמאיים עליו כרגע?

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

ריאל מדריד וברצלונה נאבקו הערב (חמישי) באצטדיון סנטיאגו ברנבאו בקרב ראשון מבין שניים על הכרטיס לגמר גביע המלך בספרד וההכרעה כידוע תהיה רק בגומלין בחודש הבא בקאמפ נואו לאור העובדה שהקטלאנים שבו מבירת ספרד עם 0:1 קטן ולא מעבר בזכות שער עצמי של אדר מיליטאו, אבל רגע היסטורי בכל זאת נרשם היום בבירת ספרד.

סרג'יו בוסקטס, הקשר בן ה-34 של ברצלונה שעל פי הדיווחים מתכנן לעזוב בסיום העונה, ככל הנראה לארצות הברית, עשה היסטוריה כאשר הפך לשחקן עם הכי הרבה הופעות במפגשי הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, בזכות ההופעה הערב בברנבאו עקף את ליאונל מסי וסרחיו ראמוס.

סרג'יו בוסקטס, ברצלונה. רויטרס
עשה היסטוריה בברנבאו. בוסקטס/רויטרס

זו הייתה הופעתו ה-46 של בוסקטס במשחקי הקלאסיקו, ואם אכן יעזוב את ברצלונה בתום העונה הוא כנראה יעשה זאת עם 48 הופעות בקלאסיקו בהנחה שישותף גם בגומלין בחודש הבא בקאמפ נואו (משחק שייערך בערב ליל הסדר, אגב) וכן ובמשחק הליגה ביניהן שייערך גם כן בקאמפ נואו ב-19 בחודש.

השחקן היחיד שיכול לאיים על בוסקטס בשלב זה הוא קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד שהיום מול ברצלונה רשם את הופעתו ה-41 במפגשי האל-קלאסיקו. הצרפתי בן ה-35 עתיד להישאר בבירת ספרד גם בעונה הבאה וסביר שבמהלכה יוכל לכל הפחות להשוות את השיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully