וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה עם האדר: ברצלונה ניצחה 0:1 את ריאל מדריד בחצי גמר הגביע

שער עצמי של מיליטאו (26) העניק מקדמה לבלאוגרנה, שלא הפסידו בברנבאו בגביע מאז 1970. הבלאנקוס לא בעטו למסגרת, קסייה החמיץ הזדמנות גדולה לכבוש את השני אבל צ'אבי השיג מקדמה משמעותית לגומלין בהיעדרם של ארבעה כוכבים

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

אם בשבוע שעבר ראינו את ריאל מדריד בשיא תפארתה, כשדרסה 2:5 את ליברפול באנפילד בשמינית גמר ליגת האלופות, הערב (חמישי) הציגה אלופת אירופה פנים שהיו קרובות הרבה יותר לצבע המדים שלה. לעיני הקהל הביתי בסנטיאגו ברנבאו, מול ברצלונה שחסרה ארבעה שחקני הרכב חשובים וכשהכדור ברגליה במשך מרבית המשחק, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נוצחה 1:0 במפגש הראשון בחצי גמר גביע המלך, שהוכרע בשער עצמי של אדר מיליטאו בדקה ה-26.

64% החזקה בכדור היו לבלאנקוס, אך אפילו לא בעיטה אחת למסגרת של מארק אנדרה טר סטגן, למרות 13 ניסיונות לכיוון הכללי של השער. הקטלאנים, שהתייצבו למשחק בלי שלושה שחקני התקפה קריטיים - פדרי, עוסמאן דמבלה ורוברט לבנדובסקי הפצועים - ובנוסף חסרו את הבלם כריסטיאן אריקסן שסבל מכאבים בקרסול, הצליחו לעקוץ בהתקפה הראשונה שלהם במשחק הודות לטעות של אדוארדו קמאבינגה, וגם המצב הקורץ ביותר במשחק מלבד השער היה שלהם, כשפרנק קסייה בעט על אנסו פאטי מזווית נוחה במיוחד בתוך הרחבה.

זהו המשחק השישי ברציפות שברצלונה לא מפסידה בברנבאו במסגרת הגביע, רצף שנמשך מאז 1970. הפעם הקודמת בה ריאל מדריד הפסידה בבית, מלבד ה-3:2 נגד צ'לסי שבזכותו העפילה לחצי גמר ליגת האלופות אשתקד, הייתה בתבוסה 4:0 מול אותה בארסה בליגה במרץ 2022. הבלאוגרנה יארחו קלאסיקו נוסף במסגרת הליגה כבר ב-19 בחודש, וב-5 באפריל יתקיים בקאמפ נואו גומלין חצי גמר הגביע, אליו אמורה להגיע הקבוצה של צ'אבי בסגל יותר איכותי.

אדר מיליטאו, ריאל מדריד. רויטרס
שער עצמי אומלל. אדר מיליטאו/רויטרס

הרכבים

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, אנטוניו רודיגר, נאצ'ו (רודריגו, 67), אדוארדו קמאבינגה, טוני קרוס (אורליאן טשואמני, 74), לוקה מודריץ' (אלברו רודריגס, 84), פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס, קארים בנזמה.

ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, ז'ול קונדה, רונאלד אראוחו, מרקוס אלונסו, אלכס באלדה, סרחיו בוסקטס, פרנק קסייה (סרג'י רוברטו, 86), פרנקי דה יונג, ראפיניה (אנסו פאטי, 69), גאבי, פראן טורס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס מפיל את שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג. Angel Martinez, GettyImages
עבירה גסה של ויניסיוס על פרנקי דה יונג, שאיכשהו נגמרה רק בכרטיס צהוב/GettyImages, Angel Martinez

מהלך המשחק

דקה 12: התקפה קבוצתית נהדרת שהתחילה אצל ואלוורדה ונמשכה אצל מודריץ' במעבר מימין לשמאל, הסתיימה בהגבהה מדויקת של ויניסיוס אל בנזמה שבעט פנימה, אבל קיבל את הכדור בנבדל ולכן השער לא נחשב.

דקה 24: ויניסיוס הטיל את פרנקי דה יונג על הקרקע, ואיכשהו ראה רק כרטיס צהוב.

דקה 26: גול, 0:1 לברצלונה! קמאבינגה טעה בענק עם איבוד כדור במחצית המגרש של ריאל, גאבי ניצל זאת כדי להשאיר את קסייה באחד על אחד מול קורטואה והשוער הדף, אבל הכדור ניתז אל מיליטאו ומהרגל של הברזילאי אל הרשת.

שחקני ברצלונה חוגגים. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
ברצלונה כבשה בניגוד מוחלט למהלך המשחק/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

דקה 41: הגבהה אלכסונית של בנזמה מצאה את קרבחאל שהסתנן לבד לגמרי לרחבה, אך המגן בעט גבוה ליציע.

דקה 49: קרוס העביר כדור רוחב שטוח מאגף ימין, ויניסיוס הגיע מהצד השני לרחבה בזווית מעולה לכבוש אבל אראוחו גלש בתזמון נכון וחסם לקרן את הבעיטה של הברזילאי.

דקה 72: איזה פספוס! טורס הצליח להשתחרר מקמאבינגה בצד ימין ומסר לרחבה, קסייה היה לבד לחלוטין ובעיטה לא חזקה שלו הייתה בדרך למסגרת, אבל פגעה ברגל של פאטי ויצאה.

דקה 90: רודריגו ניסה את מזלו מחוץ לרחבה ולא היה רחוק, אבל גם לא מצא את המסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully