וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך: אמבפה הפך למלך שערי פריז סן ז'רמן, שניצחה 2:4 את נאנט

בגיל 24 בלבד, הצרפתי קינח עם שערו ה-201 (!) ועקף את קבאני כדי להתבודד בפסגה. מסי פתח והפער בפסגה צמח ל-11 נקודות, רגע לפני המפגש מול באיירן מינכן

כל שערי שבת מהפרמיירליג/ספורט1

רגע לפני הגומלין מול באיירן מינכן בליגת האלופות, פריז סן ז'רמן ערכה הערב (שבת) חזרה גנרלית עם 2:4 מול נאנט, ללא ניימאר ועם קיליאן אמבפה שהפך לשיאן השערים הבלעדי של המועדון. לאנס וליל סיימו ב-1:1 בדרבי, כמו ניס ואוקזר שפתחו את המחזור ה-26 ביום שישי.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
מלך השערים של פריז בכל הזמנים. אמבפה חוגג/רויטרס

פריז סן ז'רמן - נאנט 2:4

בגיל 24 בלבד, קיליאן אמבפה הפך למלך שערי פריז סן ז'רמן בכל הזמנים. הצרפתי היה צריך שער אחד כדי לעקוף את אדינסון וקבאני והוא חיכה 91 דקות עד שקיבל כדור בתוך הרחבה ותוך כדי סיבוב נעץ את הרביעי של פריז. אמבפה, שהרגע כבש שלושער בגמר המונדיאל וזכה במונדיאל הקודם, ממשיך לשבור שיאים אישיים במקביל לתארים קבוצתיים ובקצב הזה הוא ישאיר מאחוריו גם את רונאלדו ומסי, שהיה זה שנעץ את הראשון (12) אחרי בישול של נונו מנדס. כעבור חמש דקות זה כבר היה 0:2 לפריז משער עצמי של חאדג'ם. אלא שמחזיקת הגביע לא ויתרה ובלאס הכוכב שלה צימק (31) בבעיטה מזווית קשה וגנאגו הימם עם ה-2:2 כעבור שבע דקות. אלא שאחרי שעה של משחק בדיוק דנילו פריירה החזיר את היתרון לפריז מבישול של אמבפה, שכאמור הפך לשיאן השערים הבלעדי של פריז וסידר לפריז פער של 11 נקודות בפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ג'ונתן דייויד שחקן ליל חוגג שער. FRANCOIS LO PRESTI/AFP, GettyImages
מלך שערי ליל במאה ה-21. ג'ונתן דייויד/GettyImages, FRANCOIS LO PRESTI/AFP

לאנס - ליל 1:1

תיקו ביתי ראשון העונה ללאנס, שניצחה רק פעם אחת בששת משחקי הליגה האחרונים וממשיכה לאבד גובה במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, למרות הימצאותה לפחות זמנית במקום השלישי. המארחת דווקא הובילה בדרבי הצפוני הודות לשער עצמי של הפורטוגלי הוותיק ז'וזה פונטה שחזר מפציעה (41), אבל ג'ונתן דייויד השווה בדקה ה-69 וחגג בהופעתו ה-100 בליגה הצרפתית את שערו ה-16 העונה וה-50 במדי ליל בכל המסגרות. הוא השתווה בכך לאדן הזאר כמלך שערי המועדון במאה ה-21.

ניס - אוקזר 1:1
לניס: גאטן לאבורד (45). לאוקזר: גוטייה היין (36)

משחקי יום ראשון בליגה הצרפתית

טרואה- מונאקו (14:00)
מונפלייה - אנז'ה (16:00)
ריימס - אז'קסיו (16:00)
שטרסבורג - ברסט (16:00)
טולוז - קלרמון (16:00)
ליון - לוריין (18:05)
ראן - מארסיי (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully