וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי, אנחנו מחכים לך": פתק מאיים וירי על החנות של אשתו

14 כדורים נורו לעבר סופרמארקט בבעלותה של אנטונלה ברוסאריו. "ראש העיר סוחר סמים, הוא לא ישמור עליך", הוזהר הכדורגלן

מסיבת "האלופים" שאירח ליאונל מסי לכבוד השנה החדשה/מתוך טוויטר

עיר הולדתו של ליאונל מסי מזועזעת מתקרית שאירעה לפנות בוקר (חמישי) בסופרמארקט ששייך למשפחה של אשתו של הכדורגלן, אנטונלה. 14 כדורים נורו לעבר הסניף ברוסאריו, שם היורים השאירו פתק לשחקנה של פריז סן ז'רמן: "מסי, אנחנו מחכים לך. חבקין סוחר סמים, הוא לא ישמור עליך".

לפי התקשורת ברוסאריו האירוע התרחש ב-3 לפנות בוקר, כאשר לפחות שני אנשים חמושים ביצעו את הירי והשאירו את הפתק בו הוזכר פאבלו חבקין, ראש העיר שבה נולדו כוכב העל ורעייתו. הסניף בו בוצע הירי מנוהל ביום-יום על ידי בן דודה של אנטונלה.

לפני חמישה ימים, חברו הטוב של מסי, סרחיו "קון" אגוארו, אמר בריאיון ל-UOL שהפרעוש "שוקל ברצינות לחזור לשחק בניואלס". לא הייתה זו הפעם הראשונה שבה אגוארו מאשר כי האפשרות הזו על הפרק מבחינתו של קפטן נבחרת ארגנטינה, שכן חלוץ העבר דיבר על כך גם במהלך המונדיאל לפני כחודשיים וחצי. ככל הנראה לכך התכוונו היורים שתקפו את החנות של אנטונלה כשכתבו שהם "מחכים" למסי.

פתק מאיים נגד ליאונל מסי ואשתו אנטונלה. טוויטר, צילום מסך
פתק מאיים נגד ליאונל מסי ואשתו אנטונלה/צילום מסך, טוויטר

ראש העיר חבקין אמר לתקשורת אחרי התקרית: "מה שמחפשים פה זה למשוך תשומת לב. אלה שאחראים, שיבואו לפה. משפחת רוקוזו (שם משפחתה של אנטונלה לפני הנישואין) היא משפחה עובדת כבר הרבה שנים כאן ברוסאריו. בואו לשמור עלינו, מדובר כאן במעשה פחדני מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully