וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לליגת האלופות? "ארסנל מעוניינת לצרף את מנור סולומון"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 14:02

עיתונאי טורקי בכיר טוען שמוליכת הפרמייר ליג הצטרפה למאבק על היהלום של פולהאם. דיווח באנגליה: הקוטג'רס מנסים להגיע לסיכום עם שחטאר דונייצק כדי לרכוש את השחקן

תקציר: משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי - הניצחונות של מנצ'סטר סיטי, השער של סולומון בניצחון של פולהאם/ספורט1

מנור סולומון מטריף את אנגליה בשבועות האחרונים ואחרי שביום שלישי הוא כבש שער רביעי בארבעה משחקים וכל גול יותר יפה מהשני, הוא הפך להיות סחורה חמה ביותר. אבל איפה הוא ישחק בעונה הבאה? סולומון הגיע לפולהאם עם חוזה זמני עד תום העונה אחרי שהצליח להימלט מהטילים בדונייצק ובעקבות היכולת הנהדרת שלו הוא הפך להיות מטרה של מועדונים גדולים יותר בפרמיירליג כמו טוטנהאם שהוזכרה בהקשר שלו. אלא שכעת העיתונאי הטורקי הנחשב אקרם קורור מדווח שהקבוצה שהצטרפה למאבק עליו היא לא אחרת מאשר ארסנל, המוליכה ואולי האלופה שבדרך. אם סולומון אכן יחתום בארסנל הוא יחזור לליגת האלופות, המפעל הבכיר שבו הוא כיכב במדי שחטאר דונייצק וכבש פעמיים נגד ריאל מדריד.

הדיווח על מנור

ובינתיים, בתקשורת האנגלית מדווחים שפולהאם עובדת במרץ מאחורי הקלעים כדי להגיע לסיכום על חוזה חדש עבור היהלום הישראלי, שהגיע אליה כמושאל משחטאר דונייצג. על פי העיתונאי דין ג'ונס פולהאם "עושה מאמצים" להגיע לסיכום עם שחטאר על רכישה של השחקן ש"נמצא חזק על הכוונת של טוטנהאם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנור סולומון שחקן פולהאם חוגג שער. רויטרס
פולהאם תצליח להשאיר אותו? מנור סולומון/רויטרס

על פי הדיווח פולהאם תתקשה לעמוד בעלותו של סולומון, שנרכש על ידי שחטאר תמורת סביב ה-6 מיליון יורו אך כעת שווי השוק המוערך שלו הוא גבוה בהרבה ויעלה עוד יותר ככל שהשחקן ימשיך לככב ולהבקיע.

מי שהמשיך להחמיא לסולומון אחרי השער היפהפה מול לידס הוא לא אחר מאשר אלן שירר. החלוץ האגדי שפירשן את המשחק ב-BBC, בחר בסולומון לשחקן המצטיין והרעיף עליו מחמאות. שירר התלהב מאוד מהשער שכבש סולומון בפריצה מהאגף ועם בעיטה מסובבת לפינה, שלאט לאט הופכת לסימן ההיכר שלו באנגליה. "זה היה מהלך יוצא מהכלל. לידס יודעת בדיוק מה מנור סולומון רוצה לעשות, אבל לעצור אותו זה דבר אחר לחלוטין", אמר שירר, וחרץ: "לכבוש שערים כאלה מהספסל זה דבר אחד, אבל המשחק של סולומון היום מעביר מסר למאמן - הוא רוצה וצריך להישאר חלק מההרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully